واکسیناسیون رایگان عمومی دغدغه‌ای همگانی و انتظاری به‌حق است

انتقاد جهانگیری از اظهارات توهین‌آمیز یک مقام وزارت بهداشت علیه منتقدان

یادداشت توهین‌آمیز کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو، از دو روز گذشته تا کنون واکنش‌ها و انتقادات گسترده‌ای را به دنبال داشته است.

شهروندآنلاین: جهانگیری طی پی نوشتی به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر واکسیناسیون رایگان عمومی به عنوان دغدغه‌ای همگانی و انتظاری به‌حق تأکید کرد و گفت: «واکسیناسیون رایگان عمومی دغدغه‌ای همگانی و انتظاری به‌حق است که بخشی از آن با واردات و بخشی دیگر با تولید داخلی به صورت همزمان در حال انجام است.»

 معاون اول رئیس‌جمهوری در ادامه تصریح کرده است: «نباید به تقابل نادرست این دو اقدام دامن زد و در عین حال شایسته نیست که به ابهام‌ها یا حتی انتقادها در رسانه‌ها و افکار عمومی با کم‌تحملی و اهانت برخورد کرد. لازم در این خصوص اقدام مناسب انجام شود.»

گفتنی است؛ یادداشت توهین‌آمیز کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو، از دو روز گذشته تا کنون واکنش‌ها و انتقادات گسترده‌ای را به دنبال داشته است. سخنگوی سازمان غذا و دارو در توییتی نوشته بود: «آسترازنکا مورد تأیید WHO است چرا نمی‌آورید؟ آسترازنکا مرجوعی برخی کشورهاست؛ چرا می‌آورید؟ مجوز بدهید آسترازنکا بیاوریم برای کارگران، 250 هزار تومان، هزینه را کارفرما می‌دهد! بعد: چرا آسترازنکا 3 دلار! است و واکسن ایرانی 8 دلار؟ مرحوم شریعتی به خطا جای دگر در پی پفیوزان تاریخ می‌گشت.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.