پنالتی مشکوک، بلای جان پرسپولیس

پرسپولیس با پنالتی مشکوکی که در دقیقه 59 برای الدحیل قطر گرفته شد، یک بر صفر شکست خورد

تیم پرسپولیس در شرایطی که شانس خوبی برای قطعی کردن صعود خود به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا داشت، مقابل الدحیل قطر شکست خورد تا همه چیز به هفته پایانی و  دیدار شاگردان گل محمدی با شارجه امارات کشیده شود.

در ادامه هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، از گروه C پرسپولیس‌ ایران از ساعت ١٨:٣٠ در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی به مصاف الدحیل قطر رفت که این دیدار در نهایت با برتری تیم قطری به پایان رسید. تک گل دیدار را المعز علی در دقیقه از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند که بحث برانگیز ترین صحنه بازی نیز همین بود.

در دقیقه 59 ارسال المعز علی به درون محوطه جریمه پرسپولیس با برخورد شجاع خلیل‌زاده و ادمیلسون جونیور همراه بود که داور این صحنه را پنالتی اعلام کرد. المعز علی هم با استفاده از این فرصت در دقیقه ۶٠ گل نخست تیمش را به ثمر رساند. این پنالتی در شرایطی مشکوک برای نماینده قطر گرفته شد و اعتراض سرخپوشان را به همراه داشت.

پرسپولیس در این بازی نمایش بدی نداشت و اگرچه در بعضی صحنه ها شانس آورد که دروازه اش باز نشد، اما موقعیت هایی نیز به دست اورد که با بدشانسی هدر رفت. ضمن اینکه در دقایق پایانی سرخ پوشان فشار زیادی روی دروازه الدحیل آوردند تا بتوانند گل تساوی را بزنند اما موفق نشدند.

نکته دیگر این مسابقه رویارویی رامین رضاییان با تیم سابقش بود. خرید جدید الدحیل در این دیدار در ترکیب تیم قطری مقابل پرسپولیس به میدان رفت که بر جذابیت های بازی افزوده بود.

پرسپولیس با این شکست پشت سر الدحیل که 9 امتیازی شد، با 7 امتیاز در رده دوم باقی ماند تا همه چیز برای صعود به هفته آخر بکشد. التعاون عربستان 6 امتیازی است و شانس صعود دارد و هفته بعد مقابل الدحیل جنگ سختی خواهد داشت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.