سپاهان، دومین حذف شده ایران در لیگ قهرمانان آسیا

شاگردان محرم نویدکیا با تساوی بدون گل مقابل العین امارات وداع زودهنگامی را با لیگ قهرمانان آسیا داشتند

سپاهان که با تساوی برابر العین توانست چهارمین امتیاز خود را در لیگ قهرمانان کسب کند، یک بازی مانده به پایان بازی های گروه D شانس خود را برای صعود از دست داد.

تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف العین رفت که با توجه به نتیجه دیدار السد و النصر می‌توانست با پیروزی مقابل نمابنده امارات، امید صعود از گروهD  را تا روز آخر برای خودش زنده نگه دارد، اما در این مسابقه با تساوی بدون گل متوقف شد تا بازی آخر زردپوشان مقابل السد تشریفاتی شود.

 

شاگردان محرم نویدکیا در این بازی با ترکیب پیام نیازمند، محمدنژادمهدی، عزت‌الله پورقاز، مهدی ترکمان(57-امیدنورافکن)، یاسین سلمانی(45-سروش رفیعی)، محمدکریمی، رسول نویدکیا(72-مهدی کیانی)، رضا میرزایی(45-دانیال اسماعیلی‌فر)، محمد محبی، محسن‌الغسانی(81-ابوالفضل عکاشه) و کی‌روش استنلی به میدان رفت و مثل دو بازی قبلی موفق به گلزنی نشد.

 

سپاهان با این تساوی 4 امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند. العین نیز با این تک امتیاز، 2 امتیازی شد تا در پله آخر جدول جا خوش کند.

 

از این گروه تیم‌های النصرعربستان و السدقطر به دور بعدی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند تا دومین نماینده ایران هم بعد از شهرخودرو به صورت قطعی از صعود به دور حذفی بازبماند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.