کیوسک؛ 27 ژوئن

مهم‌ترین رویدادهای منتشرشده در روزنامه‌های جهان؛ یکشنبه، 27 ژوئن 2021

ساندی اکسپرس می‌گوید که مت هانکوک «مجبور به ترک کار شد». این روزنامه این تحلیل را عنوان کرده که «واکنش‎‌‌‌های خشمگین» علیه او شامل تهدیدهای حامیانش از حزب محافظه‌کار بوده است که می‌توانند بودجه خود را پس بگیرند.

اکسپرس

روزنامه‌های یکشنبه انگلیس رسوایی وزیر بهداشت این کشور را برجسته کرده‌اند. مت هنکاک، وزیر بهداشت بریتانیا، پس از انتشار تصاویر خصوصی با دستیار ارشدش، که رسوایی به بار آورد، عصر شنبه از مقام خود استعفا کرد!

ساندی اکسپرس می‌گوید مت هانکوک «مجبور به ترک کار شد». این روزنامه  این تحلیل را عنوان کرده که «واکنش‌های خشمگین» علیه او شامل تهدیدهای حامیانش از حزب محافظه‌کار بوده است که می‌توانند بودجه خود را پس بگیرند.

ساندی تایمز

روزنامه ساندی تایمز هم  نوشته جزئیات جدایی هنکوک از همسرش اعضای حزب محافظه‌کار را در حوزه انتخابیه او در غرب سافولک «خشمگین» کرده است.

این گزارش می‌افزاید که چهره‌های محافظه‌کار پیش‌بینی می‌کنند شاید هنکاک در انتخابات بعدی به عنوان نماینده آن منطقه انتخاب نشود.

بر اساس این گزارش هنکوک پیش از این، به دنبال استفاده از یک حساب ایمیل شخصی به جای حساب رسمی در طول همه‎‌گیری با تحقیقات روبه‌رو شده است؛ کاری که این دستورالعمل‌های دولت را نقض می‌کند.

دیلی میل

هنکوک کار و زندگی مشترکش را ترک کرد. دیلی میل روز یکشنبه گزارش داده که یکی از دوستان هنکوک به این روزنامه گفته که او و خانم کولادانژلو «عاشق و معشوق» بودند. به گفته این فرد همه چیز از ماه مه آغاز شده، اما جدی است.

در همین حال ساجد جاوید به عنوان وزیر جدید بهداشت دولت به کابینه بازگشت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.