قتل پسر 13 ساله به خاطر یک دختر نوجوان

این جنایت در خیابان تجریش پایتخت رخ داد

درگیری سه پسر نوجوان بر سر یک دختر 17 ساله با جنایت پایان یافت. دو پسر 16 ساله، پسر 13 را به قتل رسانده و متواری شده بودند. درنهایت با تلاش پلیس آگاهی پایتخت دختر نوجوان و یکی از عاملان این قتل دستگیر شدند.

روز یکشنبه ماجرای درگیری سه جوان در خیابان وطن‌پور به پلیس مخابره شد. تیمی از مأموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

مأموران با حضور در محل درگیری اطلاع پیدا کردند دو پسر 16 ساله با یک پسر 13 ساله درگیر شده‌اند. دو پسر نوجوان در این درگیری باعث زمینگیرشدن پسر نوجوان شده بودند. در حالی که پسر 13 ساله نیمه‌جان روی زمین افتاده بود، دو پسر نوجوان پا به فرار گذاشتند. در این راستا پسر نوجوان به بیمارستان منتقل شد.

پسر نوجوان در بیمارستان به کام مرگ فرو رفت. این در حالی بود که تحقیقات برای دستگیری عاملان این نزاع جمعی ادامه داشت. در ادامه مشخص شد یکی از دو نوجوان دستش را دور گردن پسر 13 ساله انداخته تا او را به زمین بیندازند. همین ضربه باعث مرگ او شده بود.

در تحقیقات مشخص شد که در درگیری سه پسر نوجوان یک دختر 17 ساله حضور داشته و درگیری بر سر این دختر جوان بوده است.

هماهنگی با مقام قضائی صورت گرفت. مخفیگاه دو پسر نوجوان و دختر جوان در تهران مورد شناسایی قرار گرفت. در ادامه مأموران در عملیات‌های جداگانه موفق به دستگیری دختر جوان و یکی از دو پسر حاضر در صحنه درگیری بازداشت شد.

سرهنگ محمد کالوسی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام این خبر گفت: «دختر و پسر نوجوان به مراجع قضائی معرفی شده و تحقیقات برای دستگیری دیگر متهم پرونده در دستور کار مأموران قرار گرفته است.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.