قاتل فراری در کردستان را شناسایی کنید

درخواست پلیس از مردم:

پلیس استان کردستان با انتشار تصاویر یک قاتل فراری در سقز از شهروندان خواست که او را شناسایی کنند. این مرد 46 روز پیش در یک درگیری دست به جنایت زده و متواری شده بود.

چندی پیش فردی در یک نزاع و درگیری، مردی 55 ساله را به قتل رسانده و از محل وقوع جرم متواری شده بود. با اعلام مراجع قضائی، پلیس از شهروندان خواست در صورت رویت و شناسایی این قاتل فراری، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

این حادثه صبح بیست‌ودوم اردیبهشت ماه سال‌جاری رخ داد. آن روز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری در یکی از گاراژهای شهرستان سقز، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی استان به محل مورد نظر اعزام شدند.

در این درگیری مردی 55ساله از نقاط مختلف بدن دچار جراحت عمیق به وسیله چاقو شده بود. این فرد بلافاصله توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی اعزام شد.

جراحت این فرد به حدی شدید بود که او در بیمارستان فوت کرد. مراتب به دلیل اهمیت موضوع با جدیت بیشتری دنبال شد. تلاش برای دستگیری ضارب اصلی در دستور کار قرار گرفت.

متهم به محض مجروح‌کردن مقتول و قبل از رسیدن مأموران متواری شده بود. بنابراین با هماهنگی مراجع قضائی تصویر قاتل در اختیار مأموران برای شناسایی او توسط شهروندان قرار گرفت.

سرهنگ صیدعلی صفری، فرمانده انتظامی شهرستان سقز با بیان اینکه تلاش برای دستگیری این فرد با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: «شهروندان با نهایت دقت، تصویر متهم را مشاهده کرده و به محض شناسایی او یا اطلاع از حضور این فرد در سطح کشور بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 اطلاع دهند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.