کیوسک؛ 29 ژوئن

مهم‌ترین رویدادهای منتشرشده در روزنامه‌های جهان، سه‌شنبه 29 ژوئن 2021

گزارش اصلی واشینگتن‌پست، به زندگی مردم آسیب‌دیده از همه‌گیری کرونا در برزیل پرداخته است. هزاران خانواده فقیر برزیلی در دوران کرونا کار، درآمد و خانه خود را از دست داده‌اند و حالا در سرپناه‌های پلاستیکی روزها را پشت‌سر می‌گذارند.

 نیویورک‌تایمز

عکس یک نیویورک‌تایمز، انتقال واکسن کرونا برزیل را نشان می‌دهد که این کار توسط شرکت آمازون انجام می‌شود. این گزارش با تیتر «اقدامات اضطراری همه‌گیری بدون نشانه‌ای از فروکش» کار شده و آورده است: برزیل کشوری است که 13درصد مرگ‌ومیر ناشی از کووید-19 در جهان را به خود اختصاص داده.

این روزنامه در گزارش دیگری به موضوع دادگاه فیس‌بوک پرداخته و نوشته است: قاضی موردهای ضد انحصاری مقابل فیس‌بوک را رد کرده است. به گفته دادگاه، آمریکا در پشتیبانی از ادعاهایش مبنی بر وضعیت‌های انحصاری در پرونده فیس‌بوک شکست خورده است.

 

گاردین

گاردین در گزارش اصلی خود از پایان محدودیت‌های دانش‌آموزان در انگلیس خبر داده است؛ موضوعی که در دستور کار وزرای دولت قرار گرفته.

این گزارش آورده است وزرای دولت انتظار دارند صدها هزار دانش‌آموز بریتانیایی تا ماه سپتامبر و بازگشایی مدارس، به ایمنی کامل برسند و در صورت تماس با فرد کووید مثبت دیگر نیازی به قرنطینه نداشته باشند.

 

واشینگتن‌پست

فوران شهرهایی با خانه‌های پارچه‌ای در برزیل؛ گزارش اصلی واشینگتن‌پست، به زندگی مردم آسیب‌دیده از همه‌گیری کرونا در برزیل پرداخته است. هزاران خانواده فقیر برزیلی در دوران کرونا کار، درآمد و خانه خود را از دست داده‌اند و حالا در سرپناه‌های پلاستیکی روزها را پشت‌سر می‌گذارند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.