جنجال بزرگ فرودگاهی تیم ملی بسکتبال

تیمی که کاپیتان آن قرار است پرچمدار کاروان ایران در المپیک باشد، در فرودگاه با حاشیه عجیبی مواجه شد

تیم ملی بسکتبال ایران که اردوی تدارکاتی خود را در ژاپن پشت سر گذاشته بود، در بازگشت به تهران چند ساعتی به خاطر داشتن برخی اقلام غیرمجاز در فرودگاه معطل شد.

تیم ملی بسکتبال ایران که برای آماده‌سازی خود پیش از حضور در المپیک توکیو راهی کشور ژاپن شده بود تا چند دیدار تدارکاتی با میزبان المپیک برگزار کند، بعد از کسب نتایجی دور از انتظار، در بازگشت به تهران نیز با مشکلات عجیبی مواجه شد. چند بازیکن تیم ملی در هنگام عبور از گیت ورود، به خاطر به همراه داشتن برخی اقلام غیرمجاز با برخورد پلیس مواجه شدند. این چند بازیکن که گویا تصور می‌کردند مثل دفعات قبلی کسی کیف آنها را در هنگام ورود نخواهد گشت، اقلام غیرمجاز زیادی را در کیف خود جای داده بودند و به همین دلیل چند ساعتی را در بازداشت سپری کردند.

با اینکه در نگاه اول تصور این بود شاید بازیکنان دورگه بسکتبال ایران چنین اتفاقی را رقم زده باشند، اما بعد از بررسی مشخص شد که اتفاقا بازیکنان دورگه در بین این نفرات نبودند.

چند ساعت معطلی در فرودگاه و وساطت‌های بسیار از سوی مقامات عالی ورزش کشور در نهایت به آزادی این نفرات با قید وثیقه منجر شد.

این البته برای اولین بار نیست که تیم ملی بسکتبال در فرودگاه به مشکل برمی‌خورد و چندی قبل هم بازیکنان این تیم در بازگشت به تهران به خاطر آوردن گوشی تلفن همراه با مشکلاتی مواجه شده بودند.

حالا هجمه‌ها در آستانه المپیک علیه تیم ملی و فدراسیون بسکتبال بالا گرفته و برخی می‌گویند چرا بازیکنان باید در شرایطی که  به المپیک بروند و دائم در اردو هستند، به فکر آوردن چنین اقلامی به ایران باشند.

از سوی دیگر حضور پرچمدار ایران یعنی صمد نیکخواه بهرامی در ترکیب تیم ملی بسکتبال هجمه‌ها را افزایش داده و حتی شایعه تغییر پرچمدار هم این روزها شنیده می‌شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.