زورگیری مسلحانه از یک مادر و فرزند در مقابل در منزل

سارقان دستگاه بازیPS۴ را با تهدید چاقو دزدیدند

مرد جوانی که با همکاری همدستش از یک مادر و فرزند زورگیری کرده بود، دستگیر شد. این سارقان دستگاه بازیPS۴ را با تهدید چاقو دزدیدند.

چندی پیش پرونده‌ای از کلانتری ۱۳۶ فرجام مبنی بر سرقت یک دستگاه بازی PS۴ به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد. کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت به عنف پایگاه بررسی موضوع را برعهده گرفتند.

شاکی در خصوص جزئیات این سرقت گفت: «نوزدهم آبان‌ماه یک دستگاه بازی PS۴ را برای فروش به قیمت ۸ میلیون تومان در فضای مجازی آگهی کردم. شخصی آن را پسندید و بعد از هماهنگی خریدار که یک آقا بود به همراه یک خانم جوان به منزل ما آمدند. لحظه‌ای که سارقان برای خرید به در منزل مراجعه کردند من خانه نبودم. همسرم با فرزندم برای تحویل جلوی در مراجعه کردند. سارقان نیز با تهدید چاقو و به زور دستگاه را از دست فرزندم ربوده و متواری شدند.»

با وصول پرونده، اکیپی از کارآگاهان پایگاه چهارم به محل سرقت مراجعه کردند، بعد از تحقیق و اقدامات پلیسی و همچنین اطلاعاتی که از سوی شاکیان در مورد سارقان ارایه شد مأموران موفق شدند سارقی به اسم امیر را شناسایی کنند.

تصویر بدست آمده از امیر به رویت همسر شاکی رسید که او نیز سارق را شناسایی کرد.

با شناسایی هویت سارق، کارآگاهان بعد از هماهنگی با بازپرس شعبه ۶ دادسرای ناحیه ۳۴ تهران برای دستگیری سارق وارد عمل شدند. بعد از شناسایی دقیق محل سکونت متهم، کارآگاهان طی عملیاتی غافلگیرانه پنجم اردیبهشت‌ماه موفق به دستگیری امیر شدند.

سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: «امیر در بازجویی به سرقت از شاکی اعتراف کرد. پرونده نیز به نظر بازپرس شعبه ۶ دادسرای ناحیه ۳۴ تهران رسید. در ادامه متهم برای تحقیقات تکمیلی، دستگیری همدست متواری و کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار این یگان قرار گرفت.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.