شوت رونالدو به قله پولسازان اینستاگرام!

فوتبالیست پرتغالی می‌تواند تا 1/6میلیون دلار برای تبلیغ یک محصول در شبکه‌های اجتماعی طلب کند!

ستاره 36ساله تیم ملی پرتغال در صدر گروه شخصیت‌های مشهور و پولساز اینستاگرام نشسته است. این فوتبالیست می‌تواند تا 1.6 میلیون دلار برای تأیید یک محصول در رسانه‌های اجتماعی بخواهد! برآورد شده درآمد سالانه رونالدو از اینستاگرام به 40 میلیون دلار هم برسد!

سوپراستار 36 ساله تیم ملی پرتغال نه‌تنها رکورد گل‌های ملی را می‌شکند، بلکه سلطان چهره‌های پولساز اینستاگرام هم هست!

کریستیانو رونالدو در صدر فهرست سالانه مشاهیر ثروتمند اینستاگرام قرار دارد که قادرند پولی بسیار برای یک پست تبلیغاتی طلب کنند. این فوتبالیست می‌تواند تا 1.6 میلیون دلار (1.2 میلیون پوند) برای تأیید یک محصول در رسانه‌های اجتماعی بخواهد!

کاپیتان پرتغال، که کوکاکولا، اسپانسر یورو 2020 را با کنارزدن نوشیدنی‌هایش در کنفرانس مطبوعاتی پس از مسابقه، عاصی کرد، پادشاه تأثیرگذاران در فهرستی است که دواین «راک» جانسون، بازیگر فیلم‌های اکشن (با لقب ورزشیِ راک به معنای صخره) تهیه‌کننده فیلم و کشتی‌گیر حرفه‌ای پیشین آمریکایی هم در آن جای دارد.

«آب بنوشید»! کم‌محلی رونالدو به کوکا‌کولا، اسپانسر یورو،2020. گاردین

نخستین‌بار است که این فوتبالیست در رده‌بندی سالانه پردرآمدترین شخصیت‌های اینستاگرام به مقام اول می‌رسد، جایگاهی که تحت سلطه مشاهیر ایالات متحده از ستاره‌های برنامه‌های تلویزیونی گرفته تا صنعت فیلم و موسیقی است.

مبلغی که رونالدو می‌تواند برای یک پست تبلیغاتی مطالبه کند، سال گذشته به‌طور چشمگیری افزایش یافت؛ تقریبا دو برابر نسبت به 889هزار دلارِ سال 2019.

رونالدو از جایگاه سومی سال 2019 نقل‌ مکان کرد و از جانسون که جایگاه نخست را داشت و کایلی جنر، مدل، هنرپیشه، کارآفرین و شخصیت شبکه‌های اجتماعی که در رده دوم بود، عبور کرد!

تخمین زده می‌شود این بازیکن 36 ساله بتواند سالانه بیش از 40 میلیون دلار از اینستاگرام درآمد کسب کند، که بیشتر از دستمزدش در یوونتوس، باشگاه سری A ایتالیا، است. (حقوق او در یوونتوس 36 میلیون دلار است.)

از ابتدای سال گذشته بیش از 125 میلیون نفر به دنبال‌کنندگان رونالدو در اینستاگرام اضافه شده و حالا او با بیش از 300 میلیون فالوور، بیشترین دنبال‌کننده را در اینستاگرام دارد؛ بیش از سه برابر سال 2017 که 100 میلیون فالوور داشت.

شامپوی ضد شوره یکی از مواردی است که او در اینستاگرام تبلیغ می‌کند. مجموع دنبال‌کنندگان او در شبکه‌های اجتماعی، از جمله فیس‌بوک و توییتر، بیش از 550 میلیون نفر است.

در این فهرست 10 نفره مشاهیر اینستاگرام فقط یک ستاره ورزشی دیگر قرار دارد و او لیونل مسی، اسطوره آرژانتینی فوتبال، است که در رده هفتم است و می‌تواند تقریبا 1.2 میلیون دلار برای هر پست تبلیغاتی در اینستاگرام طلب کند.

6 نفر از پردرآمدها زن هستند؛ از جمله ستارگان مشهوری مانند کیم کارداشیان، بیانسه، گرانده (خواننده آمریکایی) و سلنا گومز.

مبلغی که تخمین زده می‌شد افراد مشهور بتوانند برای یک پست تبلیغاتی دریافت کنند، سال گذشته به میزان چشمگیری افزایش یافت که تا حدی به افزایش استفاده از اینترنت مربوط می‌شود، چراکه مردم در تلاش برای کاستن از کسالت قرنطینه، به فضای آنلاین پناه برده‌اند!

مایک باندار، بنیان‌گذار HopperHQ.com، که فهرست سالانه غیررسمی افراد پردرآمد اینستاگرام را تهیه می‌کند، گفت: «با وجودی که کووید-19 همچنان بر زندگی ما تأثیر می‌گذارد، به نظر می رسد اینستاگرام یکی از معدود مکان‌هایی است که همه‌گیری از آن تأثیر منفی نگرفته است.»

دواین «راک» جانسون. Photograph: Giles Keyte/Universal Pictures/Allstar

10 سوپراستار پردرآمدِ اینستاگرام

1- کریستیانو رونالدو با 1.6 میلیون دلار برای هر پست تبلیغاتی اینستاگرامی

2- دواین جانسون 1.52 میلیون دلار

3- آریانا گرانده 1.51 میلیون دلار

4- کایلی جنر 1.49 میلیون دلار

5- سلنا گومز 1.46 میلیون دلار

6- کیم کارداشیان 1.41 میلیون دلار

7- لیونل مسی 1.16 میلیون دلار

8- بیانسه نولز 1.14 میلیون دلار

9- جاستین بیبر (موزیسین 27 ساله کانادایی) 1.1 میلیون دلار

10- کندال جنر (مدل و شخصیت تلویزیونی آمریکایی) 1.05 میلیون دلار

منبع: گاردین

اینجا کلیک کنید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.