مهناز افشار در سرزمین سریال‌های ترکی!

جدیدترین گفت‌وگوی بازیگر پرحاشیه سال‌های اخیر سینمای ایران

مهناز افشار در گفت‌وگوی جدیدش با رسانه‌های ترکی از حضور قریب‌الوقوعش در یک فیلم ترکی سخن به میان آورده است. این بازیگر که به ادعای رسانه‌های نزدیک به وزارت ارشاد مشکل چندانی برای ادامه فعالیت‌هایش ندارد، همچنین درباره دلیل زندگی‌کردنش در آلمان نیز صحبت کرده- و البته درباره رویای آینده‌ای بدون کرونا…

شهروندآنلاین: مهناز افشار که پس از حضور در مسابقه استعدادیابی پرشیاز گات تلنت در کشور سوئد، به نظر می‌رسید به این زودی شاهد حضورش در دنیای سینما نخواهیم بود، در چندماه آتی با یک فیلم پرهزینه به عرصه بازیگری بازخواهد گشت. گفته می‌شود این بازیگر که در دوسال اخیر، بعد از خروج از ایران، همچنان سعی کرده قواعد و قوانین پوشش مورد نیاز برای ادامه حضور در سینمای ایران را رعایت کند، قصد دارد در پروژه‌ای که در کشور ترکیه مقابل دوربین خواهد رفت، ایفای نقش کند. کانال‌ها و رسانه‌های مجازی گزارش می‌دهند که این پروژه قرار است با حمایت مالی چند سرمایه‌گذار ایرانی ساکن ترکیه جلوی دوربین برود و ظاهرا هماهنگی‌های لازم برای حضور مهناز افشار نیز در این فیلم تاریخی به انجام رسیده است.

ساعاتی پیش شماری از رسانه‌های مجازی از گفت‌وگویی رونمایی کردند که مهناز افشار به تازگی با یک رسانه ترکیه‌ای انجام داده است.
افشار که همین چند وقت پیش اکران آنلاین دو فیلم آخرش نشان داد به‌رغم خروج دوساله از ایران، هنوز نهادهای دولتی و فرهنگی را به خود حساس نکرده- و احتمالا با ادامه این روند فیلم یا فیلم‌های آینده‌اش هم با مشکل خاصی برای اکران مواجه نخواهند شد، در این گفت‌وگو عنوان می‌کند که در این پروژه قرار است با هنرمندان مشهور اهل ترکیه همکاری کند- که به نظرش پروژه‌ای تماشایی برای مخاطبان ایرانی و ترکیه‌ای خواهد بود.

مهناز افشار گفته: «آخرین‌بار که اخبار را از تیم‌مان و منیجرم گرفتم، فکر می‌کنم قرار است یک کار خیلی خوب در ترکیه داشته باشم با یک‌سری دوستانی که هم خودشان نام‌های بزرگی در این دنیا هستند و هم اینکه خودشان هم برای این کار خیلی اشتیاق دارند».

مهناز افشار در جدیدترین گفت‌وگویش، همچنین، از دلایل انتخاب کشور آلمان برای زندگی‌کردن نیز صحبت می‌کند. او که حدود دوونیم سال است که در کشور آلمان به سر می‌برد، می‌گوید که به خاطر دخترش زندگی در این کشور را انتخاب کرده است.
به گفته این بازیگر محبوب سینمای ایران- که در سال‌های اخیر توانسته بود منتقدان و مخاطبان جدی‌تر سینما را نیز با مخاطبان و هواداران عامی و عادی خودش همراه کند: «به این دلیل در آلمان زندگی می‌کنم- که دخترم که در آلمان به دنیا آمده و دوست دارد اینجا زندگی کند، این را می‌خواهد».

مهناز افشار البته نقش سرنوشت را نیز در زندگی‌اش در آلمان نادیده نمی‌گیرد: «دومین دلیل حضورم در آلمان زیبا هم سرنوشت است- و فکر می‌کنم سرنوشت باعث شده من در نهایت در آلمان زندگی کنم».

و در نهایت حرف آخر بازیگری که در مصاحبه‌های پیشین خود اعلام کرده بود مهاجرتش دائمی نخواهد بود و دوست دارد دوباره در ایران زندگی و در سینمای ایران کار کند: «دلم می‌خواد مردم جهان هر چه زودتر از این روزهای عجیب عبور کنند و دوباره لبخند به لب همه بیاید».

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.