مسافر تاکسی اینترنتی در دام مأمورنماهای زورگیر

مأمورنماهای زورگیر به آخر خط رسیدند. 5 متهم با در دست داشتن تجهیزات پلیسی، مسافر یک تاکسی اینترنتی را ربودند و پول و وسایل گرانقیمتش را به سرقت بردند.

20 اردیبهشت امسال  زن جوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و از آدم‌ربایی خبر داد و گفت که شب گذشته در میدان شهید طهرانی‌مقدم سوار بر خودروی تاکسی اینترنتی شده اما در مسیر یک خودروی پژو پارس خاکستری رنگ جلوی خودروی تاکسی را گرفت و  با نشان دادن تجهیزاتی از قبیل بی‌سیم و شوکر و اعلام اینکه مأمور هستند او را به اجبار سوار خودرویشان کردند.

مأموران در ادامه با بستن چشم‌ها و با ایراد جرح و گاز اشک‌آور، دستبند، گردنبند، ساعت مچی و یک میلیون تومان را زورگیری کرده و او ‌را در محدوده بزرگراه فتح رها کردند که فورا با پلیس 110 تماس گرفت.

در تحقیقات پلیسی، کارآگاهان متوجه شدند شاکی، دوستی به نام مریم دارد که قبل از وقوع سرقت چندین ساعت با او بوده است.

بدین‌ترتیب کارآگاه با ظن به اینکه مریم در سرقت دست دارد با بهره‌گیری از روش‌های علمی کشف جرم، او را زیر نظر گرفته و در ادامه تحقیقات مشخص شد مریم با شخصی به نام فرامرز در ارتباط بوده که در این آدم‌ربایی و سرقت نقش داشته است.

با مشخص شدن این موضوع و هماهنگی قضائی، مریم، فرامرز و سه همدست دیگر این باند سرقت شناسایی و روز گذشته در چندین عملیات همزمان تمامی اعضای این باند در مخفیگاه‌شان بازداشت و در بازرسی از مخفیگاه فرامرز ساعت مچی شاکی کشف شد.

فرامرز و اعضای باند مامورنما به آدم‌ربایی و سرقت از شاکی اعتراف کرده و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره پنجم این پلیس قرار گرفتند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.