کیوسک؛ 4 جولای

مهم‌ترین رویدادهای منتشرشده در روزنامه‌های جهان؛ یکشنبه 4 جولای 2021

ساندی اکسپرس از «بازگشت عقل سلیم» استقبال کرده و گزارش می‌دهد که قوانین ماسک در انگلیس از 19 جولای لغو خواهد شد.

دیلی‌میل

ساجید جاوید، وزیر بهداشت تازه‌وارد انگلیس، روز یکشنبه در دیلی‌میل  نوشت که برطرف کردن محدودیت‌ها باعث سلامت کشور می‌شود.

جاوید معتقد است: «استدلال‌های اقتصادی برای بازگشایی به خوبی شناخته شده است، اما برای من، استدلال‌های بهداشتی به همان اندازه جذاب هستند.» این مقاله خاطرنشان می‌کند که رویکرد او «تغییر لحن» نسبت به مت هنکاک است.

ساندی تایمز

 

ساندی تایمز گزارش می‌کند که الزام به اسکن کد QR هنگام ورود به کافه، رستوران، سالن بدنسازی، آرایشگاه، موزه یا مکان دیگر نیز از 19 جولای منتفی خواهد شد.

دولت بریتانیا در حال برنامه‌ریزی برای حذف مقرراتی است که مشاغل را ملزم به جمع‌آوری اطلاعات مشتریان برای ردیابی تماس با آلودگی ویروس می‌کند. این روزنامه می‌افزاید میهمانی‌ها و رویدادهای گسترده مانند جشنواره‌های موسیقی نیز مجاز خواهد بود.

 ساندی اکسپرس

ساندی اکسپرس از «بازگشت عقل سلیم» استقبال کرده و  گزارش می‌دهد که قوانین ماسک در انگلیس از 19 جولای لغو خواهد شد. این روزنامه می‌گوید این جمله قابل درک است که مردم مانند سایر بیماری‌ها مانند آنفلوآنزا  باید با Covid زندگی کنند.

ساندی تلگراف

چندین صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه به مرحله بعدی -و نهایی- کاهش محدودیت‌ها در انگلیس می‌پردازند. به گزارش ساندی تلگراف، بوریس جانسون برنامه‌هایی را برای پایان دادن به استفاده اجباری ماسک از 19 جولای تصویب کرده است. این روزنامه می‌افزاید وزیران در حال آماده‌سازی برای جایگزینی محدودیت‌های قانونی با «عقل سلیم» هستند، با اینكه قانون رعایت فاصله یک متر نیز لغو خواهد شد.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.