ماجرای ربودن ادمین پیج تاکلند به خاطر توهین

عاملان آدم‌ربایی در تاکستان دستگیر شدند

چهار نفر در ارتباط با آدم‌ربایی و ضرب و جرح پرونده موسوم به تاکلند دستگیر شدند. این چهار نفر ادمین یکی از پربازدیدترین صفحات تاکستان را ربودند. توهین این پیج به یکی از صاحب‌منصبان قزوین انگیزه این آدم‌ربایی خشن بود.

پنجشنبه، سوم تیر، بود که این اتفاق رخ داد. سه نفر در جاده آقچه کند در تاکستان خودروی ادمین یکی از صفحات پربازدید استان به نام تاکلند را متوقف کردند. آنها این فرد را ربودند. ربایندگان این فرد را به جاده خورهشت منتقل کردند و در آنجا او را با چاقو مورد ضرب و جرح قرار دادند. در ادامه این حادثه دو نفر دیگر به ربایندگان اضافه شدند. آنها نیز  با سرقت تلفن همراه فرد ربوده‌شده متواری شدند. بلافاصله بعد از این اتفاق دو نفر به جرم مشارکت در آدم‌ربایی و دو نفر به جرم سرقت دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

آدم‌ربایی با انگیزه توهین

در این پرونده یک نفر دیگر تحت تعقیب قضائی است. با دستگیری او تحقیقات کامل شده و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری ارجاع داده خواهد شد.

گفته می‌شود مدیر این صفحه در اینستاگرام به یکی از صاحب‌منصبان استان قزوین توهین کرده است و تحقیقات درباره ارتباط آن با این پرونده ادامه دارد.

رجبی، دادستان تاکستان، با اعلام این خبر گفت: «در برخورد با مجرمان و عوامل سلب امنیت جامعه هیچ گونه مماشاتی نمی‌شود. منصب و جایگاه افراد در روند رسیدگی به پرونده‌های قضائی تأثیری ندارد. با توجه به رویکرد پیشگیرانه قوه قضائیه چند بار به ادمین صفحه تاکلند در مورد مطالب بدون پایه و اساس تذکر داده و احتمال شکایت از سوی افراد حقیقی و حقوقی به او گوشزد شده بود. درباره توهین به مدیران و مسئولان تا زمانی که شاکی خصوصی نداشته باشد مدعی‌العموم اختیار ورود به مسأله را ندارد، اما افراد نباید قبل از شکایت خودشان اقدام به برخورد با این قبیل توهین‌ها کنند.»

دادستان تاکستان ادامه داد: «طبق احادیث و روایات حفظ آبروی مومن از خانه کعبه مهم‌تر است و از صاحبان رسانه و کاربران فضای مجازی خواست تا بدون تأیید و منبع رسمی خبری را منتشر نکنند. صاحبان ۹۵درصد از صفحات مجازی پربازدید تاکستان شناسایی شده‌اند و از آنها می‌خواهیم اصل مهم اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهند؛ در غیر این صورت در برخورد با جرایم فضای مجازی مدعی‌العموم ورود و با افراد خاطی برخورد خواهد کرد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.