کلیپ خیابانی، ستاره پرسپولیس را به دادگاه کشاند!

کنعانی‌زادگان می‌گوید توهینی به کسی نکرده و آن فیلم ساختگی است

جنجال انتشار یک ویدیو از مدافع پرسپولیس ابعاد تازه‌ای پیدا کرده و حالا کمیته اخلاق فدراسیون کنعانی‌زادگان را خواسته است.

شهروندآنلاین:  چند روز پیش بود که یک کلیپ عجیب و جنجالی در فضای مجازی منتشر شد؛ در این ویدیو که در خیابان ضبط شده بود، یکی از طرفداران استقلال کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس را سوار بر خودروی بی‌ام‌و خود می‌بینید و شروع به کری‌خوانی با او می‌کند. کنعانی‌زادگان که سابقه حضور در استقلال را نیز دارد اما در واکنش به کری‌خوانی آن هوادار به طرفداران استقلال توهین می‌کند.

انتشار گسترده این کلیپ در فضای مجازی واکنش‌های مختلفی در پی داشت. چند ساعت بعد از انتشار آن، باشگاه استقلال به‌طور رسمی اعلام کرد که از مدافع پرسپولیس به کمیته اخلاق فدراسیون شکایت کرده است. همچنین احمد مددی مدیرعامل استقلال نیز طی مصاحبه‌ای نسبت به اقدام کنعانی‌زادگان موضع‌گیری تندی داشت و کار به جایی رسید که اعلام کرد این بازیکن شایستگی حضور در تیم ملی فوتبال را نیز ندارد!

در ادامه شاهد جنگ مجازی میان استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها بودیم و موضوع ویدیوی کنعانی‌زادگان سروصدای زیادی در صفحات طرفداری ایجاد کرد.

حالا با گذشت چند روز کمیته اخلاق نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است. کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌‌‌ای به باشگاه پرسپولیس از محمدحسین کنعانی‌زادگان، جهت حضور در این کمیته و ادای پاره‌ای از توضیحات دعوت کرد تا به مسائل و حواشی روزهای اخیر رسیدگی کند.

در اطلاعیه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دلیل دعوت از مدافع پرسپولیس ذکر نشده اما مشخص است که او باید به دلیل انتشار این ویدیو احضار شده و باید توضیحاتی را ارایه کند.

کنعانی‌زادگان: این ویدیو ساختگی است

نکته قابل توجه اما این است که مدافع پرسپولیس اعتقاد دارد این موضوع حاشیه‌ای بیش نیست و فیلمی که منتشر شده نیز، ساختگی است. او در این خصوص گفته است: «متأسفانه عده‌ای دنبال حاشیه‌سازی برای پرسپولیس هستند و با صداگذاری روی یک ویدیو سعی کرده‌اند حاشیه‌سازی کنند. همه هواداران فوتبال در کشورمان برای من قابل احترام هستند و هیچ‌‌وقت به هیچ‌کس بی‌احترامی نکردم.»

او صحبت‌هایش را با این جملات به پایان برده است: «تمام تمرکز ما روی کسب قهرمانی پنجم است و هیچ حاشیه و مشکلی نمی‌تواند من و سایر بازیکنان پرسپولیس را از این مسیر دور کند.»

محرومیت در انتظار مدافع سرخ‌ها؟

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حالا مرجع رسیدگی به این حاشیه عجیب شده است. قضات این کمیته باید ابتدا نظرات کنعانی‌زادگان را بشنوند و در نهایت تصمیم خود را اعلام کنند. در این شرایط استقلالی‌ها در فضای مجازی حرف از محرومیت مدافع پرسپولیس می‌زنند و خواهان تنبیه او به این شکل هستند اما تصمیم نهایی را کمیته اخلاق خواهدگرفت و باید دید چه اتفاقی رخ می‌دهد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.