رونمایی از قهرمان زن اصغر فرهادی در شهر ساحلی فرانسه!

روزشماری برای نمایش فیلم قهرمان، جدیدترین ساخته اصغر فرهادی

فیلم قهرمان اصغر فرهادیشهروندآنلاین: در شرایطی که تاکنون جز یک عکس تصویری از فیلم «قهرمان» منتشر نشده، وب‌سایت جشنواره فیلم کن با انتشار تصویری از بازیگر زن جدیدترین ساخته اصغر فرهادی رونمایی کرد.
در شرایطی که تنها دور روز به آغاز هفتاد‌وچهارمین دوره جشنواره کن و نخستین نمایش از پنج نمایش فیلم «قهرمان» باقی مانده؛ رونمایی از بازیگر زن و تاریخ‌های نمایش این فیلم نگاه سینمادوستان را یک‌بار دیگر به جدیدترین فیلم اصغر فرهادی جلب کرده است.

 به گزارش وب‌سایت اصلی فستیوال کن، فیلم «قهرمان» که اولین نمایش جهانی خود را در بخش مسابقه اصلی این رویداد سینمایی تجربه خواهد کرد؛ برای اولین نمایش خود روز ۱۳ جولای (۲۲ تیر) در سالن اصلی «گرند لومیر کاخ» جشنواره روی پرده خواهد رفت و پس از آن نیز در تاریخ‌های ۱۴ جولای، و البته ۱۵ و ۱۶ جولای نمایش‌های دیگری خواهد داشت.

ایسنا در این زمینه افزوده که استودیو آمازون حق پخش فیلم «قهرمان» را در آمریکا در اختیار دارد و کمپانی فرانسوی ممنتو پیکچرز، نیز تهیه‌کنندگی و فروش بین‌المللی این فیلم را بر عهده دارد و «قهرمان» را در فرانسه نیز اکران خواهد کرد. در این فیلم امیر جدیدی، محسن تنابنده، فرشته صدرعرفایی، سارینا فرهادی و جمعی دیگر از بازیگران که اغلب آنان چهره‌های جدید هستند، مقابل دوربین فرهادی رفته‌اند و هایده صفی‌یاری نیز تدوین فیلم را بر عهده دارد.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.