هشتمین سخنرانی روحانی در سازمان ملل

سخنرانی رئیس جمهوری در مجمع عمومی نیز امسال ساعت ۹شب به وقت تهران از شبکه خبر پخش خواهد شد

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور از پخش سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل خبر داد.

 

علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور در توئیتی از پخش سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین روحانی در سازمان ملل خبر داد.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور در این رابطه نوشت: «تمام وجوه جهان امروز متأثر از کرونا است آنچنانکه هفتاد و پنجمین مجمع عمومی سازمان ملل نیز با سخنرانی‌های ضبط شده‌ سران برگزار خواهد شد و از روزهای شلوغ دیپلماسی در نیویورک خبری نیست. هشتمین سخنرانی روحانی در مجمع عمومی نیز امسال ساعت ۹شب به وقت تهران از شبکه خبر پخش خواهد شد.»

در ابتدای جلسه مجمع عمومی سازمان ملل آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل، در آغاز مراسم سالگرد بنیان‌گذاری این نهاد فراملی، کشورهای عضو را به همکاری‌هایی بین‌المللی فراخواند.به گفته او: «امروزه چالش‌های چندجانبه زیادی وجود دارد، در حالی که شمار راه‌حل‌های چندجانبه به مراتب کمتر است.»

گوترش تصریح کرد: «برای مبارزه با مشکلاتی چون تغییرات اقلیمی، نابرابری و تبعیض علیه زنان و یا نفرت‌پراکنی و فقر به یک همکاری کارآمد نیاز است که تلاش و دوراندیشی از ویژگی‌های آن باشد».

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.