نیمه‌نهایی جذاب در انتظار جام ملت‌های اروپا

ایتالیا، اسپانیا، انگلیس و دانمارک؛ قهرمان یورو چه تیمی است؟

چهار تیم صعودکرده به نیمه نهایی جام ملت‌های اروپا مشخص شدند؛ حالا ایتالیا، اسپانیا، انگلیس و دانمارک برای کسب جام قهرمانی رقابت می‌کنند.

شهروندآنلاین: رقابت‌های یورو 2020 به روزهای پایانی خودش رسیده و حالا طرفداران فوتبال اروپا منتظر تعیین قهرمان این دوره از بازی‌ها هستند. یورو در روزهایی که شیوع کرونا در جهان امان مردم را بریده، یک دلخوشی بزرگ برای طرفداران فوتبال در سراسر دنیاست؛ رقابت‌هایی که پر بوده از شگفتی‌های مختلف. تا الان بزرگانی مثل فرانسه، هلند، پرتغال، آلمان، بلژیک و کرواسی از دور رقابت‌ها کنار رفتند و حالا 4 تیم نهایی مسابقات برای رسیدن به جام تلاش خواهند کرد.

مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات یورو با حضور 8 تیم طی جمعه و شنبه شب برگزار شد و درنهایت ایتالیا، اسپانیا، انگلیس و دانمارک به نیمه نهایی صعود کرده‌اند.

ایتالیا برای رسیدن به این مرحله بلژیک را کنار زد، اسپانیا سوییس را حذف کرد، انگلیس از سد اوکراین گذشت و دانمارک جمهوری چک را مغلوب کرد.

بی تردید حضور انگلیس و دانمارک در بین 4 تیم برتر اتفاقی نبود که بتوان آن را پیش‌بینی کرد. انگلیس با حضور هواداران خودی و استفاده از امتیاز میزبانی بزرگانی چون آلمان را کنار زد و حالا در یک قدمی حضور در فینال قرار گرفته است.

دانمارک را هم می‌توان شگفتی بزرگ مسابقات دانست؛ تیمی که در بازی اولش مقابل فنلاند با یک اتفاق عجیب برای اریکسن ستاره خود و سکته قلبی او مواجه شد جانی دوباره گرفت و اگر چه تورنمنت را با شکست شروع کرد اما حالا یکی از شانس‌های رسیدن به فینال مسابقات است.

حالا از بین انگلیس و دانمارک یکی رنگ فینال را می‌بیند و دیگربازی نیمه نهایی میان ایتالیا و اسپانیا برگزار خواهد شد.

ایتالیا با ارایه فوتبالی بسته و سریع در ضد حملات به نیمه نهایی رسید. اسپانیا اگر چه تا پای حذف به وسیله سوییس رفت اما در پنالتی‌ها این تیم را شکست داد. شاید روی کاغذ کفه ترازو برای صعود به فینال به سمت ایتالیا سنگین‌تر باشد اما بی‌تردید می‌توان پیش‌بینی کرد که یک مسابقه هیجان‌انگیز و جذاب را در نیمه نهایی شاهد باشیم.

برنامه نیمه نهایی یورو 2020 به شرح است:

سه‌شنبه 15 تیر:

ایتالیا- اسپانیا (ساعت 23:30)

چهارشنبه 16 تیر:

انگلیس- دانمارک (ساعت 23:30)

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.