قطعی برق به ورزشگاه‌های فوتبال رسید!

توقف‌های طولانی در مسابقات حرفه‌ای لیگ

طی روزهای گذشته شاهد قطعی‌های برق در ورزشگاه‌های فوتبال بوده‌ایم؛ اتفاقی که در این روزهای خاص احتمالا ادامه‌دار باشد.

شهروندآنلاین: قطعی برق در تهران و برخی شهرهای بزرگ طی روزهای گذشته بسیار مشکل‌ساز شده است؛ بسیاری از مردم نسبت به قطعی‌های گاه و بی‌گاه برق اعتراض کردند و البته واکنش مسئولان وزارت نیرو و شرکت صنعت برق را هم در پی داشته است.

در کنار تمام مشکلاتی که قطعی برق در زندگی عموم به وجود آورده و دردسرهایی آفریده، این موضوع به ورزشگاه‌های فوتبال در جریان لیگ‌های حرفه‌ای نیز کشیده شده است. عصر روز یکشنبه رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال از هفته سی‌ودوم برگزار شد و در دو مسابقه شاهد قطعی برق بودیم.

در دیدار هوادار تهران و فجرسپاسی که یکی از مسابقات حساس لیگ دسته اول بود، در دقیقه 72 این اتفاق رخ داد و بازی متوقف شد. دو تیم مدعی لیگ برتر روز یکشنبه در ورزشگاه غدیر تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی تا دقیقه 72 با نتیجه 2 بر صفر به سود نماینده شیراز در جریان بود. در این دقیقه ناگهان برق ورزشگاه غدیر در غرب تهران قطع شد و بازی حدودا یک ساعت به تأخیر افتاد. البته با وصل برق منطقه، بازی ادامه یافت و درنهایت هوادار تهران یک گل هم زد، اما بازنده شد.

در انزلی نیز چنین اتفاقی رخ داد؛ تیم‌های ملوان و استقلال ملاثانی در انزلی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که قطعی ورزشگاه تختی انزلی در اواسط نیمه دوم قطع شد. حدود 30 دقیقه برق ورزشگاه قطع بود و بازی بعد از این توقف طولانی از سر گرفته شد.

در چنین روزهایی که شاهد قطعی گسترده برق هستیم، حالا پیش‌بینی می‌شود در مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته اول هم شاهد آن باشیم. با توجه به اینکه هفته‌های پایانی مسابقات در دسته‌های مختلف را پشت‌سر می‌گذاریم، بی‌تردید قطعی برق و توقف مسابقات می‌تواند یکدستی بازی‌ها را از بین ببرد.

عصر روز سه‌شنبه در تهران دو مسابقه حساس در لیگ برتر برگزار می‌شود. پیکان در ورزشگاه شهرقدس میزبان سپاهان مدعی است و استقلال و تراکتور هم در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند. حالا اگر قرار باشد شاهد قطعی برق در این دو بازی و رقابت‌های بعدی باشیم، احتمالا اعتراض تیم‌ها و باشگاه‌ها نیز به عموم جامعه اضافه خواهد شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.