دستگیری قاتلان زن بندرعباسی

این زن به خاطر اختلافات خانوادگی با شلیک گلوله کشته شده بود.

قاتلان زن بندرعباسی با تیزهوشی کارآگاهان پلیس شناسایی و دستگیر شدند. زن جوان در یک درگیری خانوادگی با اسلحه به قتل رسیده بود.

در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد تیراندازی در بندرعباس، کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

در بررسی به‌‌عمل آمده مشخص شد خانمی به‌علت اختلافات خانوادگی بین دو فامیل توسط اقوام خود با اسلحه شکاری دو لول مجروح شده است. او را جهت مداوا به بیمارستان منتقل کرده بودند که در آنجا نیز به‌علت خونریزی شدید و شدت جراحات وارده فوت کرد. همچنین سه نفر متهم پرونده متواری شده‌اند.

کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی صحت و سقم موضوع با تشکیل تیمی منسجم طی انجام اقدامات پلیسی محل اختفای دو نفر از متهمان را که به یکی از استان‌های همجوار متواری شده بودند شناسایی کردند. آنها با اخذ نیابت قضائی در دو عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر و به استان هرمزگان منتقل کردند.

تلاش کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری متهم اصلی پرونده در دستور کار قرار گرفت. بستگان متهم در تحقیقات انجام گرفته گفتند که متهم از کشور خارج شده و قصد گمراه کردن مأموران را داشتند اما با توجه به تیزهوشی کارآگاهان در انجام اقدامات پلیسی محل اختفای متهم در یکی از شهرهای مرکزی کشور شناسایی شد.

سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اعلام این خبر گفت: «مأموران با اخذ نیابت قضائی به محل اختفای متهم اعزام شدند. آنها در یک عملیات ضربتی غافلگیر او را دستگیر و به بندرعباس منتقل کردند. متهمان در تحقیقات به جرم خود اعتراف کردند. آنها گفتند که به‌خاطر اختلافات کهنه خانوادگی که بین دو فامیل از قبل بوده پس از مشاجره به تیراندازی و قتل منجر شده است.»

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.