شل نکنین، سفت می‌زنیم

وحید میرزایی

ظاهرا برگزاری انتخابات باعث انگیزه مضاعف در برخی مسئولان شده، به نحوی که برای خدمت به مردم سر از پا نمی‌شناسند و مدام بی‌قراری می‌کنند و تا دو دقیقه ولشان می‌کنی، به دنبال خدمت به مردمند. در ستون شهرونگ امروز به سراغ یکی از این مسئولان رفتیم و وسط خدمت از او سوالاتی در مورد مشکلات اخیر کشور پرسیدیم که توجه شما را به این مصاحبه جلب می‌کنم.
– سلام. خسته نباشید. ممنون که وقتتون رو در اختیار ما قرار دادین.
– من هم سلام عرض می‌کنم خدمت مردم فهیم و غیور ایران.
– عذر می‌خوام میشه جمع‌تر بشینین که عکاس بتونه یک نمای کامل از شما بگیره؟
– نه من همیشه اینجوری می‌شینم و یکم زاویه‌ام بازه.
– باشه. هرطور که راحتین. به‌عنوان سوال اول با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا چه اقداماتی در این زمینه انجام دادین؟
– اقدامات زیادی انجام دادیم. ما رنگ‌بندی شهرها رو هر روز اعلام می‌کنیم که کار بسیار سخت و پیچیده‌ای ا‌ست. همچنین ما هفت نوع واکسن تولید کردیم که در دنیا بی‌سابقه است.
– خب با وجود این، چند درصد مردم واکسینه شدن تا الان؟
– این اصلا مهم نیست. مهم اینه که ما واکسن رو تولید کردیم. زدنش کار سختی نیست. مردم شل می‌کنند، ما هم می‌زنیم.
– اگه مردم شل نکردن چی؟
– می‌کنن. ما مردم نجیب و شریفی داریم که همواره پشت مسئولان رو خالی نکردن. حالا یک عده هم هستند همیشه تحت تأثیر شبکه‌های خارجی و غرب وحشی اعمال و حرکاتی انجام می‌دهند. اون‌ها اگر خواستن شل نکنند، با سفت بهشون واکسن می‌زنیم.
– شنیده شده اقداماتی در زمینه محدودسازی اینترنت و شبکه‌های مجازی درحال انجام هست. این رو هم توضیح می‌دین؟
– بله حتما. این طرح محدودسازی نیست بلکه ساماندهی شبکه‌های مجازی هست. به هرحال مردم فهیم کشور باید بپذیرند که ما صلاح کارشون رو قطعا بهتر از خودشون می‌دونیم. متأسفانه در این چند سال اخیر برخی از مردم دارند از اینترنت و شبکه‌های مجازی استفاده می‌کنند و این باعث شده کمی رفاه در زندگی‌شون زیاد بشه و از زندگی لذت ببرند که این از نظر ما امر صحیحی نیست. در ضمن واقعا مردم عزیز و فهیم نیازی به این حد از دسترسی به اینترنت ندارند، چراکه باعث میشه از امور معنوی باز بمونند.
– کلام آخر اگر هست، بفرمایید.
– نه عرضی نیست. فقط مردم بدانند ما وظیفه‌ای در خدمت به اون‌ها نداریم. البته منتی نیست. هر چه ما برای این مردم فهیم تلاش کنیم، کم هست.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.