کیوسک 5 جولای

گاردین، نیویورک تایمز، واشینگتن پست

واکنش تند دانشمندان به تصمیم بوریس جانسون در برداشتن محدودیت‌های کووید، جشن استقلال در دی‌سی و ویرانی بقایای مجتمع مسکونی سرفساید عناوینی است که در روزنامه‌های انگلیسی و آمریکایی به چشم می‌خورد.

گاردین

«واکنش تند دانشمندان، بوریس جانسون آماده می‌شود همه محدودیت‌های کووید را بردارد»  تیتر گزارش اصلی گاردین است. این گزارش گفته مشاوران علمی هشدار داده‌اند برداشتن بیشتر محدودیت‌های کووید در اواخر این ماه مانند ساخت «کارخانه‌های انواع جدید ویروس» است!

تصویر اصلی جیدون سانچو، بازیکن تیم ملی انگلیس و منچستر یونایتد، را بعد از غلبه بر اوکراین در یورو 2020 نشان می‌دهد با این تیتر: «لبخندی که می‌گوید ما در نیمه‌نهایی هستیم.»صفحه نخست روزنامه گاردین

واشینگتن‌پست

«آسایش خاطر و جشن و سرور در دی‌سی» تیتر همراه با تصویر اصلی واشینگتن‌پست است با این توضیح که چهارم جولای، هزاران نفر در واشینگتن دی‌سی روز استقلال ایالات متحده را تقریبا مثل همیشه جشن گرفتند. تصویر جمعیت را در حال تماشای آتش‌بازی در پارک عمومی نشنال مال در مرکز واشینگتن دی‌سی نشان می‌دهد.

«بقایای مجتمع مسکونی سرفساید ویران می‌شود» عنوان گزارشی است که گفته «پس از تخریب کنترل‌شده، آنچه از مجتمع سرفساید باقی مانده است، ویران می‌شود. شمار جانباختگانی که شناسایی شدند به 24 نفر رسید و وضعیت 121 نفر نامعلوم است.». این مجتمع مسکونی 24 ژوئن در شهر میامی در ایالت فلوریدا فروریخت. روزنامه نیویورک‌تایمز سوم جولای گزارش داده بود که «در منطقه سرفسایدِ فلوریدا، مقامات با تصمیم سرنوشت‌ساز درباره خاتمه عملیات امدادونجات و پذیرش مرگ همه مفقودان روبه‌رو هستند»!

 

«دانشمندان در پی شکار واکسن‌های بعدی هستند» تیتری است با این توضیح که واکسن‌های ویروس کرونا به طور گسترده‌ای در ایالات متحده موجود است، پس چرا دانشمندان روی موارد جدید کار می‌کنند؟صفحه اول روزنامه واشینگتن پست

نیویورک‌تایمز

نیویورک‌تایمز بر مجتمع مسکونی فلوریدا متمرکز است. تصویر با عنوان «نگرانی درباره ساختمان‌های بلندمرتبه‌ دهه‌های 1970 و 80» نقشه‌ای از این ساختمان‌ها را در این دو دهه نشان می‌دهد: فروریختن مجتمع مسکونی 13 طبقه در سرفسایدِ میامی که 40 ساله بود، ساختمان‌های بلندمرتبه همان دوره را در مرکز توجه دقیق قرار داده است.

گزارش اصلی از تبعات اجرای سهل‌انگارانه قوانین گفته و اینکه فروریختن مجتمع مسکونی در فلوریدا باعث ایجاد نگاهی جدید در مورد رعایت موارد ایمنی می‌شود.

«با وجود تردیدها، شکار دیوانه‌وار الماس» عنوانی است همراه با تصویری با این توضیح: جست‌وجو برای سنگ‌های قیمتی در آفریقای جنوبی.صفحه اول روزنامه نیویورک تایمز

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.