کشتی‌گیران به جای خانه، به ویلا می‌روند!

کشتی‌گیرانی که قرار است راهی المپیک شوند، دیگر نمی‌توانند به خانه‌های خود بازگردند

فرنگی‌کاران و آزادکاران المپیکی در ویلای قرنطینه اطراف تهران دوره استراحت 3 روزه‌شان را سپری خواهند کرد.

با نزدیک‌شدن به المپیک نگاه‌ها بیش از قبل روی ورزش اول کشور یعنی کشتی زوم است. علیرضا دبیر هم با هماهنگی کادرفنی تیم‌های ملی سعی دارد شرایط را به بهترین شکل ممکن برای کشتی‌گیران فراهم کند. اوج‌گرفتن کرونا در ایران هم یکی از دردسرهای این روزهای فدراسیون‌های المپیکی است.

حالا خبر رسیده که فدراسیون کشتی برای محافظت از کشتی‌گیران المپیکی، به آنها اعلام کرده با خانواده خود خداحافظی کنند و سپس وارد اردوی تیم ملی شوند. این یعنی کشتی‌گیران تا زمان اعزام به توکیو که حدود 20 روز دیگر خواهد بود، از اردو خارج نخواهند شد. جالب اینجاست در این میان فدراسیون برای انگیزه گرفتن کشتی‌گیران و یکنواخت‌نشدن شرایط اردو، برنامه‌های تفریحی هم برای آنها در نظر گرفته است.

با تصمیم کادرفنی تیم‌های ملی آزاد و فرنگی، تایم استراحت بین دو اردوی کوتاه‌مدت آخر خود را در ویلای خارج از تهران سپری خواهند کرد. با توجه به زمان متفاوت اردوی آزاد و فرنگی به نظر می‌رسد آنها به صورت جداگانه در این ویلا زمان استراحت سه روزه را سپری کنند. با تمهیداتی که فدراسیون کشتی در نظر گرفته، ویلای مورد نظر کاملا قرنطینه است و دوره استراحت کشتی‌گیران صرفا با حضور ملی‌پوشان المپیکی و کادرفنی‌شان سپری خواهد شد.

از سوی دیگر با رایزنی فدراسیون کشتی، اعضای کادرفنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی به صورت کامل راهی توکیو می‌شوند و حتی علیرضا دبیر و حمید سوریان نیز در کنار آنها خواهند بود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.