کودکان هم صاحب فیلیمو شدند

راه‌اندازی بخش جدیدی در فیلیمو برای دسترسی آسان کودکان به محصولات تصویری

شهروند آنلاین: فیلیمو بخش جدیدی را برای دسترسی آسان کودکان به محصولات تصویری فراهم کرده است که این بخش از امروز– سه‌شنبه ۱۵ تیر- در اختیار کلیه کاربران قرار می‌گیرد.

روابط عمومی فیلیمو در این زمینه گزارش می‌دهد که «فیلیمو کودک» با هدف دسترسی امن و آسان کودکان به محتوای اختصاصی خود و همچنین برطرف‌شدن دغدغه‌های والدین در مورد کنترل و نظارت روی محتوای مورد تماشای فرزندان طراحی و راه‌اندازی شده است. این اقدام پس از بررسی رفتار کاربران روی محتواهای مختلف در فیلیمو صورت گرفته است که طبق آمار ۴۲درصد مخاطبان فیلیمو، انیمیشن تماشا می‌کنند.
«فیلیمو کودک» شامل بخش‌های مختلف است که مهم‌ترین بخش آن محبوب‌ترین شخصیت‌های انیمیشنی است که امکان دسترسی آسان به کاراکترهای محبوب دنیای انیمیشن همچون «باب اسفنجی» و «بچه رئیس» و… را فراهم کرده است.

«موزیکال»، «هاپوها»، «پرنسس»، «فوتبالی»، «ماشین‌ها»، «ابر قهرمانی»، «دخترونه»، «مزرعه حیوانات»، «آموزش زبان انگلیسی» و… از بخش‌های دیدنی «فیلیمو کودک» است که به تفکیک موضوعات مطرح‌شده آثار مرتبط با خود را جمع‌آوری کرده است.

در فیلیمو کودک، بیش از ۳۰۷ عنوان فیلم و ۲۰۸ عنوان سریال وجود دارد که در مجموع ۵هزار و ۶۷۷ قسمت سریال در دسترس کاربران قرار دارد. از بین این آثار ۲۲فیلم ایرانی و ۲۸۵ فیلم غیرایرانی است.
توجه به محتوای آموزشی نیز با ۶۴ فیلم و ۴ سریال آموزشی در دستور کار «فیلیمو کودک» قرار گرفته است که این محتوا دایم در حال به‌روزرسانی است.

راه‌اندازی این بخش می‌تواند به بهبود دسترسی کودکان به محتواهای مناسب سنین خود کمک کرده و خانواده ایرانی از یک فضای امن برای تفریح کودکان خود بهره‌مند شوند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.