جادوگر فوتبال ایران مانکن شد!

علی کریمی در روزهای دوری از فوتبال رو به پروژه‌های هنری آورده است

جادوگر فوتبال ایران حالا که نامش در فوتبال کمتر مطرح می‌شود و در لیگ برتر نیز هدایت هیچ تیمی را برعهده ندارد، ترجیح داده در عرصه دیگری فعالیتش را دنبال کند. انتشار عکس‌هایی از گریم شدن او بازار داغ شایعات را ایجاد کرده و حالا باید دید کریمی قصد دارد در چه فضایی دیده شود.

علی کریمی استاد کارهای عجیب وغریب است؛ او حتی در 41 سالگی هم مثل دوران اوج فوتبالش که قابلیت دریبل زدن متوالی 7 بازیکن آ.اس.رم را داشت می‌تواند کارهای خارق العاده‌ انجام دهد و همه را انگشت به دهان کند. جادوگر فوتبال ایران حالا مدت زیادی است که از این رشته دور شده و هراز چند گاهی اخبار جالبی هم درباره اش مطرح می‌شود.

او بعد از پایان کار در سپیدرود رشت، بار دیگر از فوتبال فاصله گرفته و طی این مدت نیز به پیشنهادات خود پاسخ مثبتی نداده است. پیشنهاداتی که آخرین آن البته مربوط به باشگاه تراکتور و نیمکت مربیگری این باشگاه بعد از جدایی ساکت الهامی بود که کریمی اعلام کرد به دلیل برخی مشکلات قادر به پذیرفتن آن نیست.

در چنین فضایی عکس هایی از گریم شماره هشت محبوب فوتبال ایران زیر نظر مرتضی‌ راه‌دان میکاپ آرتیست منتشر شده که بازار داغ شایعات را ایجاد کرده است. اگرچه خود کریمی درباره پروژه جدید منهای فوتبالی‌اش اظهارنظری نداشته اما برخی نزدیکانش خبر از مانکن شدن او و حضور در یک پروژه بزرگ تبلیغاتی می‌دهند. این مساله اما فعلا در حد شایعه است و باید دید طی روزهای آینده کریمی چگونه از تصمیم جدید خود رونمایی می‌کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.