پرسپولیس-سپاهان؛ نبرد قهرمانی ادامه دارد

سپاهان و پرسپولیس نتوانستند از توقف یکدیگر در هفته بیست‌وششم لیگ برتر استفاده کنند

به نظر می‌رسد تا هفته‌های پایانی نبرد قهرمانی بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان ادامه‌دار باشد.

در هفته بیست‌وششم لیگ برتر نه تنها سپاهان نتوانست از توقف پرسپولیس استفاده کند و خودش را به صدر برساند بلکه سرخپوشان نیز نتوانستند از این فرصت نهایت بهره را ببرند و خیز بلندی برای رسیدن به پنجمین قهرمانی متوالی بردارند.

با وجود نزدیک‌شدن استقلال به این دو تیم، بعید است شاگردان فرهاد مجیدی فاصله 8 امتیازی به وجودآمده را بتوانند در 4 هفته باقیمانده جبران کنند و فقط امیدشان رسیدن به نایب‌قهرمانی است. البته که آبی‌پوشان تا حدودی رتبه سومی خود را هم قطعی کرده‌اند و بیشتر تمرکزشان  الان روی دیدار حساس با پرسپولیس در جام حذفی است.

پرسپولیسی‌ها که هم اکنون 2 امتیاز بیشتر از سپاهان دارند، در 4 بازی آینده به ترتیب به مصاف تیم‌های آلومینیوم اراک، ماشین‌سازی تبریز،‌ تراکتور و پیکان می‌روند. از سوی دیگر سپاهانی‌ها که باید در تمامی بازی‌ها به فکر حداکثر امتیازات باشند تا در صورت توقف پرسپولیس به صدر برسند، باید در 4 بازی بعدی مقابل تیم‌های صنعت نفت آبادان، شهرخودرو، ذوب آهن و استقلال بایستند.

این طور که از قرعه دو تیم پیداست، شرایط برای رقم‌خوردن پنجمین قهرمانی پرسپولیس مهیاتر است و آنها به جز بازی با تراکتور، سه بازی نسبتا آسان را با تیم‌های میانه و انتهای جدولی در پیش دارند.

باید نشست و دید شرایط برای این دو تیم در جدال قهرمانی لیگ برتر چگونه پیش می‌رود و آیا کار به هفته پایانی که سپاهان یک دیدار حساس را با استقلال خواهد داشت، می‌کشد یا خیر.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.