ماجرای اقامت دروغین اردکانیان در هتل اسپیناس

واکنش وزارت نیرو به شایعات: او همراه خانواده در منزل شخصی در تهران سکونت دارد

روابط عمومی وزارت نیرو به دنبال انتشار شایعاتی در روزهای اخیر مبنی بر اقامت وزیر نیرو در هتل و اقامت خانواده او در خارج از کشور توضیحی را برای تنویر افکار عمومی ارایه داد.

شهروندآنلاین: روابط عمومی وزارت نیرو به دنبال انتشار شایعاتی در روزهای اخیر توضیحی را برای تنویر افکار عمومی ارایه داد.

در این توضیحات آمده است: «در چند روز گذشته و به دنبال بروز مشکلاتی در تأمین برق برخی نقاط کشور و در شرایطی که همدلی و اعتماد مردم به مسئولان بیش از هر زمان دیگری ضروری است، شاهد گسترش شایعات کذب و بی‌اساس در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها مبنی بر اقامت وزیر نیرو در هتل، اقامت خانواده ایشان در خارج از کشور یا سهامدار بودن ایشان در شرکت‌های خصوصی بوده‌ایم.

تردیدی نیست که انتشار این شایعات نه‌تنها کمکی به بهبود وضعیت پیش آمده نمی‌نماید، بلکه ممکن است موجب دلسردی مردم کشور از خدمت‌گذاران‌شان در نظام جمهوری اسلامی گردد.

روابط عمومی وزارت نیرو تأکید می‌کند رضا اردکانیان هرگز حتی برای یک شب در هیچ یک از دو شعبه هتل اسپیناس اقامت نداشته و همراه خانواده در منزل شخصی در تهران سکونت دارند.

همچنین هرگونه مالکیت یا سهامداری ایشان در شرکت‌های خصوصی صحیح نبوده و از اساس تکذیب می‌گردد.

وزارت نیرو از تمامی شخصیت‌ها و فعالان رسانه‌ای درخواست می‌کند در زمانی که می‌بایست تمام توجه‌ مردم به خواسته مسئولان و دلسوزان کشور در راستای مدیریت مصرف برق معطوف باشد، به این‌گونه شایعات دامن نزده و وزارت نیرو را در مدیریت و عبور شرایط پیش آمده یاری کنند، ضمن اینکه حق پیگیری موضوع و تعقیب قانونی کسانی که این‌گونه مسائل را مطرح می‌کنند برای خود محفوظ می‌داند.

روابط عمومی وزارت نیرو همچنین آمادگی خود را برای پاسخگویی به هرگونه سوال و رفع شبهه در این خصوص اعلام می‌نماید.»

در همین راستا جواد امام در توییتی نوشت: «اخبار منتشر شده در خصوص هتل اسپیناس کذب محض است. دکتر اردکانیان شخصیت علمی شناخته‌شده در حوزه آب و نفر سوم سازمان ملل بود، حسب ضرورت برای خدمت به کشور همه چیز را رها کرد و به میهن بازگشت، خانواده ایشان نیز در ایران می‌باشند.

وجدان داشته باشیم و سرمایه‌های خود را این گونه تخرب نکنیم.»

این توییت با هشتگ کذب، اردکانیان، آب، سازمان ملل، ایران، وجدان و تخریب منتشر شد.

به گزارش «شهروندآنلاین» بعضی از سایت‌های خبر و افراد در توبیتر در هفته گذشته خبری با این مضمون را منتشر کردند که «وقتی آقای روحانی وزیری را انتخاب می‌کند که زن و بچه او در ایران زندگی نمی‌کنند تا رنج مشکل بی‌برقی و گرما را بچشند و خودش نیز تمام دوره خدمتش در هتل اسپیناس اقامت دارد و زندگی می‌کند، آیا می‌توان توقع داشت که او درد مردم را بفهمد؟»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.