استخرها همچنان حق فعالیت ندارند

با وجود برخی شایعات سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد استخرهای سرپوشیده همچنان نمی‌توانند بازگشایی شوند

طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر بازگشایی برخی استخرهای سرپوشیده در شهرهای مختلف منتشر شد که بازتاب های گوناگونی شد. این مساله واکنش سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی و رییس ستاد مبارزه با کرونا در ورزش را در پی داشت. او گفته که استخرهای سرپوشیدن همچنان حق فعالیت ندارند.

محمداسدمسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی درباره شایعه منتشر شده پیرامون بازگشایی استخرهای سرپوشیده بیان کرد: «هنوز جوابی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش داده نشده و این به منزله این است که فعلا استخرهای سرپوشیده تا زمان صدور مجوز، حق بازگشایی ندارند.»

او صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: «در عین حال که باید به مقوله موج سوم شیوع ویروس کرونا توجه داشته باشیم قصد داریم نشست و جلسات بیشتری را با مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد فعالیت استخرهای سرپوشیده برگزار کنیم و در نهایت به جمع بندی برسیم.»

این در حالی است که در گذشته تعطیلی استخرهای سرپوشیدن و فعالیت های رشته های ورزشی تا پایان شهریورماه تمدید شده بود اما ظاهرا با اوج گیری دوباره ویروس کرونا این مدت تمدید شده است.

گفتنی است؛ استخرهای روباز در شهرهای مختلف فعلا منعی برای فعالیت ندارند اما با رسیدن به فصل سرما دیگر این استخرها هم عملا فعالیت‌شان متوقف خواهد شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.