قویترین مرد ایران خودسوزی می‌کند؟!

رکورددار لیفت ایران اعلام کرده اگر شاهد دخالت‌های بیرونی در انتخابات باشد، خودسوزی خواهد کرد!

پیمان ماهری‌پور که رکورددار لیفت ایران و یکی از قویترین مردان جهان به شمار می‌رود، تهدید کرده در صورت دخالت های بیرونی در انتخابات فدراسیون بدنسازی، دست به خودسوزی خواهد زد.

پیمان ماهری‌پور که چند سالی است به عنوان قویترین مرد ایران شناخته می‌شود و رکورددار لیفت ایران است، اخیرا به شکلی عجیب از برخی دخالت‌های بیرونی در انتخابات پیش روی فدراسیون پرورش اندام عصبانی شده و تهدید به خودسوزی کرده است.

این ورزشکار که در مسابقات جهانی ددلیفت هم موفق به کسب مدال طلا شده است، چند ماه قبل موفق شد وزنه ۴۷۶ کیلوگرمی را مهار کند تا از این نظر یکی از برترین‌های جهان لقب بگیرد. پیمان ماهری‌پور جزو سه نفر برتر جهان در بالا کشیدن وزنه‌های فوق سنگین است و در تعقیب حریفان مقتدری چون “ادی هال” و “هافتور بجورنسون” می‌باشد.

حالا انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام که احتمالا در یک ماه آینده برگزار می‌شود،‌ به بهانه‌ای تبدیل شده تا پیمان ماهری‌پور با انتشار یک استوری مسئولان وزارت ورزش را به خودسوزی تهدید کند. او در این استوری نوشته: «این چه وضعشه؟؟ اگر اتفاق تلخی بیفتد، ما جلوی فدراسیون خودسوزی خواهیم کرد! دیگر بس است… جوانی همه ما را تباه کردند مدیران گذشته و این دخالت های بی جا».

ماهری پور در آخرین مصاحبه خودش در این باره می‌گوید: متاسفانه این روزها زیاد می‌شنویم یکی از کاندیدا که فرماندار یک شهر است، خودش را گزینه وزارت ورزش معرفی می‌کند و از طرف برخی مسئولان حمایت می‌شود. او حتی سابقه مدیریتی ورزشی نداشته و فقط 4 سال رییس هیات بوده، اما جالب است هر جا می‌نشیند، می‌گوید که من انتخاب شدم و وزارت ورزش پشت من است. این ادعا یعنی همه انتخابات فقط یک فیلم و بازی است تا این آقا رییس شود. این کاندیدا از همین حالا آن 10، 11 رایی که مربوط به وزارت ورزش است در اختیار خودش می‌بیند.»

 

البته احمدی، معاون فرهنگی و همگانی وزارت ورزش هم به شایعات اخیر واکنش نشان داده و شائبه دخالت وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون بدنسازی را رد کرده است: «برخی کاندیداها برای اینکه خود را به وزارت ورزش نزدیک کند، چنین ادعایی را مطرح می‌کنند در حالی که تصمیم اصلی را در مورد انتخابات، مجمع می‌گیرد و هر کسی را که مجمع انتخاب کند، رئیس فدراسیون خواهد شد. کسی به این ادعاها توجهی نمی‌کند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.