۴۴۴هزار دوز واکسن کرونا دیگر وارد کشور شد

تکمیل پنجمین محموله واکسن کرونا توسط جمعیت هلال‌احمر

تنها راه پایان پاندمی قرن واکسیناسیون است. در کشور ما نیز آن‌گونه که از خبرها برمی‌آید، تاکنون جمعیت هلال‌احمر در پنج مرحله اقدام به واردات واکسن کرونا کرده است. به گزارش «شهروندآنلاین» صبح امروز نیز با واردشدن ۴۴۴ هزار دوز واکسن کرونا به کشور توسط جمعیت هلال‌احمر، پنجمین محموله وارادت واکسن کرونا تکمیل شد.

این روزها اخبار مرتبط با واکسن کرونا از اهمیت بسیاری بالایی در کشور برخوردار است و حالا که روند واردات واکسن مقداری تسریع شده و امیدها برای تولید انبوه واکسن داخلی کرونا نیز افزایش یافته، انتظار می‌رود شیوع کرونا در کشور کنترل و جلوی مرگ‌ومیر ناشی از این بیماری کاهش یابد. به گزارش «شهروند آنلاین» با واردشدن ۴۴۴هزار دوز واکسن کرونا به کشور توسط جمعیت هلال‌احمر، پنجمین محموله واردات واکسن کرونا نیز تکمیل شد.

دکتر قوسیان‌مقدم، دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اعلام خبر تکمیل‌شدن پنجمین محموله واکسن کرونا به میزان یک‌میلیون و ۵۰۰هزار دوز توسط جمعیت هلال‌احمر گفت: «پنجشنبه هفته گذشته پنجمین محموله واکسن کرونا به میزان یک‌میلیون و ۵۶هزار دوز را خریداری کرده و در فرودگاه امام خمینی تحویل وزارت بهداشت دادیم.»

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر افزود: «ساعاتی قبل هم در بیستمین روز از تیر ۱۴۰۰، باقیمانده پنجمین محموله به میزان ۴۴۴هزار دوز توسط جمعیت هلال‌احمر به کشور وارد و تحویل وزارت بهداشت شد.»

او تأکید کرد: «تاکنون ۵میلیون و ۹۰۰هزار دوز واکسن کرونا توسط جمعیت هلال‌احمر به کشور وارد شده است و طبق برنامه، واردات واکسن ادامه خواهد داشت.»

واردات واکسن کرونا ادامه دارد

به گزارش «شهروند آنلاین» مسئولان جمعیت هلال‌احمر در روزهای اخیر بارها تأکید کرده‌اند که که جمعیت هلال‌احمر واردات واکسن را متوقف نمی‌کند و عملیات خرید و دریافت واکسن‌های خارجی کرونا را تا رفع نیاز مردم ایران ادامه خواهد داد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.