سرمربیگری یک‌ساعته مهدوی‌کیا در تیم امید!

فدراسیون فوتبال یک‌ساعت بعد از انتشار خبر سرمربیگری مهدوی‌کیا در تیم امید، تغییر موضع داد

در حالی که فدراسیون فوتبال از سرمربی‌گری مهدی مهدوی‌کیا در تیم ملی امید خبر داده بود، عزیزی‌خادم می‌گوید باید با این مربی و باشگاه هامبورک مذاکره کند!

بعدازظهر یکشنبه فدراسیون فوتبال در خبری غیرمنتظره اعلام کرد با تصویب اعضای هیأت‌رئیسه، مهدی مهدوی‌کیا به‌عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شد و شهاب‌الدین عزیزی‌خادم مسئولیت عقد قرارداد با این مربی را برعهده دارد.

در متن منتشرشده از سوی فدراسیون ابهام بزرگی وجود داشت؛ چراکه هیچ اشاره‌ای نشده بود که آیا مهدوی‌کیا این سمت را پذیرفته است یا خیر و از طرفی معمولا ابتدا توافق حاصل می‌شود و در ادامه هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال آن را رد یا تأیید می‌کند، اما با گذشت یک‌ساعت از این اطلاع‌رسانی، فدراسیون فوتبال این خبر را اصلاح کرد و فقط از مذاکره با مهدوی‌کیا خبر داد!

سایت فدراسیون فوتبال با اصلاح تیتر خبر «مهدوی‌کیا سرمربی تیم ملی امید شد» به «مذاکره فدراسیون فوتبال با مهدوی‌کیا برای هدایت تیم امید» نوشت: «در پی برگزاری نشست هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال، مذاکره با مهدوی‌کیا جهت هدایت تیم ملی فوتبال امید آغاز می‌شود. با تصویب اعضای هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال، مقرر شد تا فدراسیون فوتبال مذاکره خود را با مهدی مهدوی‌کیا به‌عنوان سرمربی تیم امید آغاز کند. به رئیس فدراسیون این اختیار داده شد که پروسه قرارداد با ایشان در دستور کار قرار گیرد.»

شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون فوتبال در این‌باره می‌گوید: «مذاکراتی با آقای مهدی مهدوی‌کیا در چند روز گذشته انجام دادیم و در مورد مسائل مربوط با تیم‌های پایه و امید صحبت‌های مهمی انجام شد. به همین ترتیب با توجه به در پیش‌بودن مرحله مقدماتی انتخابی المپیک توافقات اولیه به صورت کلی با آقای مهدوی‌کیا انجام و قرار شد با توجه به قراردادی که او با باشگاه هامبورگ دارد، بعد از صحبت نهایی با مسئولان این باشگاه، برنامه جامع خودشان را برای ساماندهی تیم‌های ملی فوتبال پایه و سرمربیگری تیم المپیک به فدراسیون اعلام کنند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.