واکنش محمد معتمدی به شایعه زندگی در اروپا

ادامه حواشی زندگی خوانندگان آثار میهنی در هلند و اسپانیا

شهروندآنلاین: محمد معتمدی، خواننده موسیقی ایرانی که در روزهای اخیر متهم شده بود یکی از دو خواننده‌ای است که در عین اینکه بیشترین قطعات را در مورد ایران خوانده، اما در حال حاضر خارج از کشور زندگی می‌کند؛ با انتشار ویدیویی اعلام کرد که مهاجرت نکرده و ساکن ایران است که به این معناست که اخبار مربوط به زندگی‌اش در یک کشور اروپایی شایعه است. معتمدی در شرایطی خیلی زود به شایعه زندگی در خارج از ایران واکنش نشان داد که در هفته‌های اخیر بعد از هم‌زمانی نسبی تبلیغش برای واکسن داخلی با انتشار اخباری درباره زندگی‌اش در هلند با اعتراضات و انتقادات زیادی در فضای روبه‌رو شده بود.

پاسخ معتمدی به شایعه زندگی در اروپا

ساعاتی پیش محمد معتمدی به طور غیرمستقیم به شایعات مربوط به مهاجرتش به هلند واکنش نشان داد. این اتفاق در واکنش به پست یک خبرنگار موسیقی در فضای مجازی رخ داد که روز گذشته مدعی شده بود محمد معتمدی و سالار عقیلی به‌رغم اینکه بیشترین قطعات ملی و میهنی را درباره ایران اجرا کرده‌اند، ولی در حال حاضر در هلند و اسپانیا زندگی می‌کنند. معتمدی اما با عکس‌العمل سریع به شایعات منتشرشده مدعی شد که این خبر حداقل در مورد شخص محمد معتمدی در حد یک شایعه بوده است.

خوانندگان ملی-میهنی در اسپانیا و هلند

ماجرا از پست تلگرامی یک خبرنگار موسیقی آغاز شد که مدعی شد سالار عقیلی، خواننده قطعه مشهور «وطنم» و چند قطعه ملی-میهنی دیگر به همراه خانواده‌اش در اسپانیا زندگی می‌کند. این خبرنگار همچنین درباره محمد معتمدی نیز که علاوه بر اجرای بی‌شمار قطعات ملی و میهنی به ‌تازگی واکسن کرونای داخلی را نیز برای مردم تبلیغ کرده بود، نوشت که این خواننده نیز در حال حاضر در هلند زندگی می‌کند!

بهمن بابازاده نوشته بود: «رکوردداران خواندن برای ایران، دیگر در کشورشان زندگی نمی‌کنند. سالار عقیلی مدت‌هاست که با خانواده در اسپانیا اقامت دارد و محمد معتمدی هم در هلند. این یک انتخاب شخصی است و قابل احترام. اما زین پس، با مکث و تأمل بیشتری هنگام شنیدن آثاری برای وطن، حس بگیریم.»

در شرایطی که واکنش محمد معتمدی تا حدی حملات کاربران فضای مجازی را کاهش داده؛ سالار عقیلی اما تاکنون درباره ادعای منتشرشده درباره خودش موضع‌گیری نکرده و سکوت اختیار کرده است…

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.