تراژدی قتل نوزاد یک روزه به دست مادرش

زن افسرده کودکش را از طبقه چهارم به پایین پرت کرد

مادر جوان درست یک روز بعد از به دنیا آمدن کودکش، نوزاد را از تراس به بیرون پرت کرد. زن جوانی که مدعی است بیماری افسردگی گرفته و هنگام این حادثه تلخ، کنترلی بر رفتارش نداشته است.

ساعت 7:30 بعدازظهر روز جمعه بود. صدایی عجیب همسایه‌های ساختمانی پنج طبقه در محله خاوران را به خیابان کشاند. آنها صحنه‌ای را که می‌دیدند، باور نداشتند. نوزادی کوچک روی زمین افتاده بود. جانی در بدنش نداشت. بلافاصله همسایه‌ها سراغ مادر این کودک رفتند. آنها در طبقه چهارم همان ساختمان زندگی می‌‌کردند.

مادر این کودک با دیدن همسایه‌ها شوکه شد. حالت طبیعی نداشت. وقتی همسایه‌ها خبر را به او دادند، حرف خاصی نزد. بلافاصله موضوع به پلیس گزارش شد. مأموران کلانتری 114 غیاثی خود را به محل رساندند و تجسس‌های خود را در این رابطه آغاز کردند. تحقیقات نشان می‌داد که این کودک از بالا به پایین پرت شده و جان خود را از دست داده است.

اعترافات تلخ

بلافاصله به دلیل مشکوک بودن مرگ این بچه، بازپرس جنایی و کارآگاهان پلیس آگاهی نیز در جریان ماجرا قرار گرفتند. همزمان، مادر 38 ساله این کودک نیز بازداشت شد. او در بازجویی‌ها اظهارات هولناک و عجیبی را مطرح کرد. او به مأموران پلیس گفت: «نوزادم تازه یک روز بود که متولد شده بود. من هم دچار افسردگی شدیدی شده‌ام. طوری که اصلا کنترلی بر رفتارم نداشتم. حالم اصلا خوب نبود. همزمان نوزاد نیز مرتب گریه می‌کرد. اصلا ساکت نمی‌شد. هرچه تلاش کردم آرامش کنم، فایده‌ای نداشت. اعصابم به هم ریخته بود و هیچ راهی نداشتم. اما اصلا متوجه نبودم که دارم چه کار می‌کنم. حتی نفهمیدم که بچه را به پایین پرت کرده‌ام. وقتی همسایه‌ها جلوی در آمدند و موضوع را گفتند، تازه متوجه ماجرا شدم.»

این زن در ادامه اظهاراتش گفت: «چهار سال است که ازدواج کرده‌ام. یک دختر سه ساله هم دارم، اما به تازگی دچار بیماری افسردگی شدید شده‌ام، طوری که اصلا در حالت طبیعی نیستم. هنوز هم از اینکه چنین کاری کرده‌ام شوکه‌ام. نوزادم را با دستان خودم کشتم و خیلی پشیمانم.»

با این اعترافات به دستور بازپرس، این زن به پزشکی قانونی معرفی شد تا سلامت روحی و روانی او بررسی شود. تحقیقات در این خصوص از سوی مأموران پلیس همچنان ادامه دارد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.