اسلحه‌فروشان مجازی در دام پلیس

2 نفر از فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی دستگیر شدند. یک قبضه سلاح جنگی و سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در غرب تهران کشف شد.

مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران در راستای مقابله با عوامل ناامنی و برخورد جدی با مجرمان، با اشراف کامل اطلاعاتی موفق شدند دو نفر از فروشندگان سلاح و مهمات غیرمجاز را در فضای مجازی شناسایی کنند.

با شناسایی هویت متهمان و مخفیگاه آنان در حوالی میدان آزادی، نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهمان اخذ شد و مأموران این مرکز ظهر روز گذشته در حالی که متهمان قصد داشتند  به صورت مخفیانه اسلحه‌ها را جابه‌جا کنند، در یک اقدام ضربتی آنها را دستگیر کردند و در بازرسی از خودرویشان یک قبضه سلاح جنگی و سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز را که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود، کشف کردند.

پس از انتقال متهمان و انجام بازجویی مقدماتی، مشخص شد این افراد سلاح‌های جنگی و شکاری را از همدست‌شان در استان‌های غربی کشور تهیه کرده و پس از انتقال آن به مخفیگاه با تبلیغ در فضای مجازی به فروش می‌رساندند.

متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند. پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیرمجاز در فضای مجازی برخورد شدید صورت خواهد داد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.