آلکنو در جلد کی‌روش!

سرمربی تیم‌ملی والیبال در مصاحبه مطبوعاتی‌اش به شدت علیه فرهاد قائمی موضع گرفت

بعد از مصاحبه جنجالی فرهاد قائمی به خاطر خط خوردن از تیم‌ملی والیبال، ولادیمیر آلکنو با ادبیات تندی علیه این بازیکن به صحبت پرداخت.

با اینکه ولادیمیر آلکنو در دو، سه ماه اخیر مقابل دوربین‌ها نشان داده بود چندان هم بداخلاق و خشن نیست و سعی می‌کند با مهربانی و روی باز با ایرانی‌ها برخورد کند، هجمه‌ای که در روزهای اخیر و بعد از مصاحبه‌های تند و آتشین فرهاد قائمی علیه او ایجاد شد، عصبانیت این مربی باتجربه را در پی داشت. سرمربی روسی تیم‌ملی والیبال که از سوی فرهاد قائمی هیچ کاره خوانده شده بود، درباره خط خوردن این بازیکن از لیست تیم‌ملی توضیحاتی را ارایه کرد، اما قبل از آن به شدت علیه این ستاره والیبال ایران موضع گرفت: «یک تفاوت بنیادی من و قائمی این است که من از او بزرگ‌تر هستم. این بازیکن درباره عناوین و افتخارات صحبت کرده، اما او یک‌صدم من هم افتخار ندارد. من او را رودرروی خودم نشاندم و صحبت کردم، اما او در روزنامه‌ها جوابم را داد.»

این صحبت‌های آلکنو ناخودآگاه خیلی از ایرانی‌ها را به یاد مصاحبه‌های آتشین کارلوس کی‌روش انداخت، اما سرمربی روسی سعی کرد در ادامه موضوع را با آرامش بیشتری توضیح دهد. او در ابتدا به قبل از لیگ ملت‌ها اشاره کرد که گویا با سعید معروف درباره قائمی به صحبت پرداخته بود، اما در دوره بعدی که مربوط به دوران حضور قائمی در اردوی تیم‌ملی می‌شود، سرمربی روسی بحث عجیبی را مطرح کرد. او گفت که در رسانه‌های روسی خبر دعوت قائمی به تیم‌ملی را خوانده است!

آلکنو اما درخصوص چرایی خط زدن قائمی بعد از پذیرش او در اردوی تیم‌ملی می‌گوید: «آقای خوش‌خبر از طریق مانلی از من پرسید که شما موافق هستید این بازیکن به تیم اضافه شود یا خیر. من هم در پاسخ گفتم که اگر او آماده باشد و یک سر و گردن بالاتر از بازیکنانی باشد که در اردو بودند، من استقبال می‌کنم. درست همین شرایط را برای آقای میرزاجانپور هم در نظر گرفتیم. در همان تمرین اول بعد از لیگ ملت‌ها جلوی همه بازیکنان به این دو بازیکن اشاره کردم و گفتم از آنجا که تا زمان رفتن ما به المپیک تنها 8 تا 10 جلسه تمرین مانده، شما دو، سه روز وقت دارید خودتان را نشان دهید که یک سر و گردن بالاتر از بازیکنانی که در چند ماه اخیر در اردو بودند، هستید. اما بعد از تمرین اول من دیدم که قائمی در شرایط مطلوبی قرار ندارد. من نمی‌خواستم این بازیکن را مورد آزار و اذیت قرار دهم و بعد از تمرین او را صدا و تشکر کردم که آمد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.