مربی خوشگذران تیم‌ملی ایران، گزینه هدایت شالکه!

سرمربی پیشین تیم ملی ایران به احتمال فراوان هدایت شالکه 04 آلمان را برعهده می‌گیرد

مارک ویلموتس مربی‌ای که حتی یکماه برای هدایت تیم ملی در ایران نبود و با شکایت به فیفا توانسته فدراسیون فوتبال را مبلغی در حدود 6 میلیون یورو محکوم کند، احتمالا به زودی به بوندسلیگای آلمان می‌رود.

سرمربی بلژیکی سابق تیم ملی ایران از زمان ترک کشور ما هدایت هیچ تیمی را برعهده نداشته است. او که در این مدت اخباری درباره پیوستنش به چند تیم مطرح بود، ترجیح داد تا زمان آمدن حکم فیفا درباره شکایتش از فدراسیون ایران هدایت هیچ تیمی را برعهده نگیرد و حالا که خیالش راحت شده برنده پرونده مشاجره با ایرانی‌ها در فیفا شده قصد دارد دوباره به نیمکت مربیگری برگردد.

ویلموتس بعد از چند ماه استراحت آنطور که نشریه بیلد آلمان ادعا کرده گزینه اصلی هدایت شالکه 04 است. تیم شالکه در شرایطی که وضعیت فنی خوبی ندارد آخر هفته مقابل وردربرمن قرار می‌گیرد و واگنر سرمربی کنونی این تیم که نتوانسته انتظارات را برآورده کند زیر تیغ قرار گرفته است. از باشگاه شالکه خبر رسیده که هیات مدیره به دنبال یک جایگزین مطمئن برای واگنر هستند و به همین خاطر گفته می‌شود مارک ویلموتس گزینه جدی آنها برای سپردن نیمکت تیم شان است.

اینطور که بیلد نوشته ظاهرا مذاکرات اولیه نیز با سرمربی سابق تیم ملی ایران انجام گرفته و احتمال اینکه ویلموتس به بوندسلیگا برود زیاد است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.