کیوسک؛ 13 جولای

مهم‌ترین رویدادهای منتشر شده در روزنامه‌های جهان؛ سه‌شنبه 13 جولای 2021

گاردین می‌گوید ، تصمیم بوریس جانسون برای لغو محدودیت‌ها در حالی اتفاق می‌افتد که هشدارهای مشاوران علمی دولت مبنی بر این است که «موج خروج» می‌تواند منجر به مرگ بیش از 200 نفر در روز شود.

نیویورک تایمز

عکس یک نیویورک تایمز با عنوان خداحافظی نمادین آمریکا در افغانستان کار شده است. این تصویر دو ژنرال ارتش آمریکا را نشان می‌دهد که در مراسمی از فرمائده جنگ افغانستان تقدیر شده است.

گزارش دیگر این روزنامه تحولات کوبا در آمریکای لاتین را روایت می‌کند و به حمایت آمریکا از برقراری دموکراسی در این کشور اشاره کرده است. هاوانا این روزها شاهد موج بی‌سابقه ای از اعتراضات در دهه اخیر است.

گاردین

گاردین می‌گوید، تصمیم بوریس جانسون برای لغو محدودیت‌ها در حالی اتفاق می‌افتد که هشدارهای مشاوران علمی دولت مبنی بر این است که «موج خروج» می‌تواند منجر به مرگ بیش از 200 نفر در روز شود.

این روزنامه همچنین می‌گوید  در مورد ماسک‌های صورت تغییر قابل توجهی وجود دارد.نخست‌وزیر انگلیس گفته انتظار می‌رود ماسک‌ها در فضاهای داخلی شلوغ همچنان استفاده شود.

عکس یک این روزنامه پیام‌های همبستگی علیه نژادپرستی درباره بازیکن رنگین‌پوست این کشور را نشان می‌دهد.

 

دیلی‌میل

صفحه اول دیلی‌ میل با تمرکز بر درخواست احتیاط جانسون در برنامه حذف محدودیت‌ها این سوال را مطرح کرده  که آزادی چه مدت ادامه خواهد داشت؟

این روزنامه می‌گوید، نخست‌وزیر «هشدار داد که محدودیت‌های کووید در صورت سوءاستفاده از آزادی‌های جدید ممکن است در ماه سپتامبر برگردند».

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.