سرقت با اسلحه کمری تحت پوشش مأمور

اتباع خارجی هدف این سارق مسلح بودند

سارق مسلح تحت پوشش مأمور از اتباع بیگانه سرقت می‌کرد. او در این سرقت‌ها اسلحه کمری رولور به همراه داشت. 

بیست‌وسوم خردادماه پرونده‌ای با موضوع سرقت مسلحانه تحت عنوان مأمور به اداره يکم پليس آگاهی ارجاع شد.

شاکیان دو تبعه افغانستانی بودند که در تحقيقات پلیسی گفتند: «حوالی ساعت 18:00 سیزدهم خردادماه بود. در تقاطع اتوبان «آزادگان- فتح» به‌عنوان مسافر سوار يک خودروی پرايد 131 سفيدرنگ شدیم. راننده خودرو پس از طی مسافتی با معرفی خود به‌عنوان مأمور پليس و با تهديد به وسيله يک قبضه سلاح کمری رولور همه اموال و مدارک همراه‌مان را سرقت کرد. اموال‌مان شامل يک گوشی موبايل به مارک سامسونگ به همراه دو عدد کارت عابربانک بود. سارق حتی رمز کارت عابربانک‌مان را گرفت. او پس از پياده‌کردن ما در محدوده ميدان زيباشهر متواری شد.»

با اعلام این شکایت پيگيری موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت. در جريان اقدامات پليسی به عمل آمده همچون بازبينی تصاوير دوربين‌های مداربسته و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم، مشخص شد تلفن‌همراه یکی از مالباختگان در اختیار شخصی به نام کریم است.

در ادامه تصوير کریم به رويت شکات رسيد. آنها او را به‌عنوان سارق مسلح شناسايی کردند. در ادامه روند پيگيری پرونده طی تحقيقات پليسی مشخص شد متهم مورد نظر در امر خريدوفروش موادمخدر نيز فعاليت دارد.

با اطلاعات به دست آمده کارآگاهان طی ساعت‌ها اقدامات پلیسی و اطلاعاتی علی‌رغم اينکه آدرس دقيقی از محل سکونت و حضور کریم به دست نيامده بود، موفق شدند در غرب تهران او را شناسايی و دستگير کنند.

سرهنگ کارآگاه «مرتضی نثاری» معاون جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: «کریم در مواجهه حضوری با شکات به‌عنوان سارق مسلح تحت پوشش مأمور شناسايی شد. اقدامات پليسی همچنان برای کشف سلاح و ساير جرایم احتمالی ديگر متهم با جديت ادامه دارد.»

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.