روزه سکوت فرهاد مجیدی قبل از دربی 96

سرمربی استقلال حاضر نشد در مصاحبه قبل از بازی با پرسپولیس شرکت کند

هیچ‌کدام از اعضای کادرفنی استقلال به نشست خبری قبل از دربی پایتخت نرفتند تا روزه سکوت مجیدی ادامه داشته باشد.

در حالی که همگان انتظار داشتند فرهاد مجیدی یا یکی از دستیارانش برای مصاحبه به نشست خبری قبل از دربی بروند، اما این اتفاق رخ نداد و از کادرفنی استقلال هیچ‌کس در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا نکرد!

غیبت در نشست مطبوعاتی از مصاحبه مقابل سایپا در هفته گذشته آغاز شده بود و پیش‌بینی می‌شد که بعد از تحریم هر دو کنفرانس قبل و بعد از بازی با سایپا، در این مسابقه هم هیچ‌یک از مربیان استقلال برای پاسخگویی به سوالات خبرنگاران در سازمان لیگ حاضر نشوند.

این یک اتفاق قابل پیش‌بینی از سوی فرهاد مجیدی پس از فعل و انفعالاتی بود که یکسره تمرکز او را قرار گرفته است. همه اینها در شرایطی است که سرمربی استقلال به نوعی وظیفه مدیرعاملی باشگاه از نظر مالی را به تنهایی انجام می‌دهد تا تیمش را با اوضاعی بهتر به مصاف پرسپولیس بفرستد.

مهاجم سابق آبی‌ها که امروز در مقام سرمربی نتایج خوبش با استقلال را ادامه داده، نمی‌خواهد هیچ مصاحبه‌ای انجام بدهد. مشخص است که  از نظر او بازی با پرسپولیس همان مسابقه ویژه فصل برای پاسخ به همه مسائل، اتهامات و پیشداوری‌هایی است که نسبت به او وجود داشت. به همین‌خاطر مجیدی سعی کرده با اعتبار شخصی تیم را به دندان گرفته و هفته‌به‌هفته با خود جلو ببرد. تا جایی که حالا استقلال فاصله‌ای عمیق با فولاد پیدا کرده و با سپاهان تنها 6 امتیاز اختلاف دارد. حالا می‌شود گفت آنها حتی شانس نایب قهرمانی در 3 بازی باقیمانده را دارند به شرط آنکه سپاهان در یکی از دو بازی هفته‌های بیست‌وهشتم یا بیست‌ونهم مقابل شهرخودرو یا ذوب‌آهن بلغزد.

مجیدی که در هفته‌های گذشته انتقادهای تندی را علیه وزیر ورزش، معاون او و مدیرعامل تیمش مطرح کرده بود، پس از بازی با آلومینیوم اراک در محافل مطبوعاتی آفتابی نشد و به همان جلد همیشگی خود بازگشته است. مربی‌ای که اصولا چندان اهل گفت‌وگوهای مطبوعاتی نیست اما حتما در پایان بازی دربی بحث‌های زیادی از سوی او مطرح خواهد شد. جواب‌هایی که او همه آنها را برای این مسابقه ویژه آماده کرده تا در روزی که بیش از همیشه صدایش شنیده می‌شود، با بلندترین تن ممکن آنها را به زبان بیاورد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.