داستان قتل گرداننده فن پیج خانم بازیگر

راز این جنایت در دل یک خودرو پژوی خونین بود

راز جسد کشف‌شده در سلفی یک زوج جوان، با تلاش کارآگاهان پلیس پایتخت کشف شد. این جنایت پرحاشیه حالا در فضای مجازی جنجال زیادی به پا کرده است، تا جایی که پای خانم بازیگر معروف نیز به ماجرا کشیده شده است. اختلاف و کینه یک مرد از رئیس محل کار همسرش به این درگیری و جنایت ختم شد. مرد جوان که حالا فراری است، به خاطر همسرش دست به قتل زد. قتل روحانی‌نمایی که سال‌ها یکی از فن پیج‌های معروف بهنوش بختیاری بود. با این حال مشخص شد که مقتول روحانی نبوده و فقط لباس روحانی به تن می‌کرده است.

ساعت 8 شامگاه پنجشنبه 17 تیرماه امسال مأموران پلیس تهران در جریان پیداشدن جسد یک مرد که هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود، قرار گرفتند. زوج جوانی در حال گرفتن سلفی بودند که در عکس هایشان تصویر یک جسد را دیدند. جسد در ارتفاعاتی در انتهای اتوبان خرازی بود. بعد از این تماس مأموران کلانتری وردآورد راهی آنجا شدند. آنها با دیدن جسد غرق خون یک مرد، ماجرا را به قاضی محمد وهابی، بازپرس جنایی تهران گزارش دادند. با حضور تیم تحقیق در محل حادثه، بررسی‌ها آغاز شد. مقتول لباس ورزشی به تن داشت و با ضربات چاقو به گردنش جان خود را از دست داده بود. تجسس‌های دیگر حکایت از این داشت که قتل در جای دیگری رخ داده و پس از آن عامل یا عاملان جنایت، جسد را به آن منطقه منتقل و در آنجا رها کرده‌اند.

این در حالی بود که تحقیقات بعدی نخستین سرنخ را به مأموران داد. یکی از اهالی محل به مأموران گفت که صبح زود یک خودروی پژو 405 با سرعت از این محل دور شده است. او گفت که روی این خودرو رد خون را مشاهده کرده است. به ‌گفته این فرد، خودروی پژو405 با سرعت در حال عبور از منطقه کوهستانی بود، اما راننده سر پیچ‌ها ناچار می‌شد سرعتش را کم کند و او در همان لحظه توانسته بود لکه‌های خون روی پژو را ببیند.

راز خودرو خونین

تیم جنایی پلیس آگاهی تهران در بررسی جسد هیچ مدرکی همراه مقتول به دست نیاوردند. جسد مرد ناشناس به دستور بازپرس جنایی برای بررسی‌های بیشتر و شناسایی‌شدن او به پزشکی‌قانونی منتقل شد.

بازپرس ویژه قتل در این مرحله دستور داد مأموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران دوربین‌های مداربسته را مورد بررسی قرار دهند. تحقیقات برای شناسایی عامل جنایت و شناسایی راننده پژو کلید زده شد تا راز این جنایت خونین فاش شود.

تا اینکه پس از گذشت یک روز از این حادثه مأموران پلیس در تحقیقات خود اسرار این جنایت را کشف کردند. بررسی‌ها نشان داد که مقتول رئیس یک شرکت خصوصی بوده است. او در شرکتش یک خانم به عنوان منشی استخدام کرده بود. مأموران دریافتند که این زن دچار اختلافاتی با رئیس شرکت بوده است. همچنین در ادامه مشخص شد که شوهر این زن نیز یک خودرو پژو 405 دارد. بنابراین مظنون شماره یک از سوی پلیس دستگیر شد.

اسرار جنایت

این منشی در تحقیقات رازهایی از ماجرای این جنایت را فاش کرد. او به مأموران گفت: «مدتی بود که به عنوان منشی در شرکت مقتول کار می‌کردم. او مرد بدی نبود. اما شوهرم به من شک داشت. همیشه مرا بازجویی می‌کرد. به تمام رفتارهایم مظنون بود. چند وقت پیش روی رئیس شرکت حساس شده بود. تا اینکه من با رئیس شرکت برای یک جلسه کاری به رستوران رفتیم. از آن روز به بعد همه چیز عوض شد. شوهرم با من دعوا می‌کرد و می‌گفت که با این مرد ارتباط داری.»

این زن در ادامه صحبت‌هایش گفت: «تا اینکه یک بار برای اینکه ماجرا تمام شود، از رئیس شرکت خواستم با شوهرم قراری بگذارد. از او خواستم با شوهرم صحبت کند و به او بگوید که ارتباطی بین ما نیست. او هم قبول کرد و با شوهرم قرار گذاشت. از آن روز به بعد دیگر نه رئیس شرکت را دیدم و نه شوهرم را؛ اصلا خبر ندارم که چه اتفاقی افتاده است. نمی‌دانم شوهرم کجاست. من از همه چیز بی‌خبر بودم و دخالتی در این جنایت نداشتم.»

با اعترافات این زن او با قرار وثیقه آزاد شد. در ادامه تحقیقات برای شناسایی عامل این جنایت و نقش این زن در این پرونده آغاز شد.

فن پیج خانم بازیگر

اما ماجرای ورود خانم بازیگر به این پرونده چه بود. عکس‌های دو نفره این روحانی دروغین در کنار بهنوش بختیاری، در فضای مجازی منتشر شده بود. او را ادمین پیج این سلبریتی سینما و تلویزیون معرفی کرده بودند. تا اینکه بهنوش بختیاری با انتشار یک استوری این مرد را یکی از فن پیج‌هایش معرفی کرد. او این‌طور توضیح داد: «بعد از اینکه شنیدم این آقا روحانی نبود، خیلی شوکه شدم. ما معمولا زمانی که فردی را با لباس روحانیت می‌بینیم، به خاطر احترامی که قائل هستیم، به خودمان اجازه نمی‌دهیم از او کارت شناسایی بخواهیم. این آقا از هواداران من بود. اما ادمین پیج من نبود. چون من اصلا ادمین ندارم. رابطه هر فرد با ادمین پیج خیلی نزدیک است، اما مقتول از جمله افرادی بود که فن پیج من را اداره می‌کرد و شناخت خیلی بالایی از او نداشتم.»

او در ادامه گفت: «خیلی ناراحتم از مرگ ایشان. گاهی به او می‌گفتم دلیلت از انتخاب این راه و این لباس چیست؟ همیشه توضیح می‌داد و می‌گفت حوزه علمیه درس خواندم و حجاب دل باید داشته باشیم. من هم به عقاید همه دنیا احترام می‌گذارم و برای این فرد هم احترام قائل بودم. حتی به همه توضیح داده بودم که در میان هواداران من یک روحانی هم هست.»

بهنوش بختیاری در آخر گفت: «این آقا هیچ بدی به من نکرده بود، اما تعجب می‌کنم که با این سن و سال فریب ظاهر و لباسش را خوردم و برایم درس و تجربه بزرگی شد.»

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.