وداع تلخ با مرد قصه‌گوی فوتبال

حمیدرضا صدر، مرد همه‌فن حریف فوتبال و سینما در 65سالگی درگذشت

صبح جمعه در حالی که بازار کری‌خوانی بعد از دربی همچنان داغ بود، خبری بهت‌آور جامعه را تحت‌تأثیر قرار داد؛ حمیدرضا صدر درگذشت.

شهروندآنلاین: مردمی که صبح جمعه طبق عادت گوشی به دست گرفتند و اینستاگرام خود را باز کردند، قطعا انتظار داشتند تا همچنان به بازار کری‌خوانی‌های بعد از دربی بربخورند و واکنش افراد مختلف درباره این بازی حساس را ببینند؛ یک خبر تلخ اما همه چیز را تحت‌تأثیر قرار دارد.

صفحه اینستاگرامی حمیدرضا صدر، یک نوار مشکی کنار عکسش زده بود و این گواهی خوبی نمی‌داد. خبری تلخ در خود داشت و نشان از درگذشت مرد همه‌فن حریف سینما و فوتبال داشت. نویسنده و منتقد سینما و مفسر فوتبال که از مدتی قبل با بیماری سرطان دست‌وپنجه نرم می‌کرد و امیدوار بود پزشکان خارجی بتوانند کاری برای تن خسته‌اش کنند، در نهایت زیر بار پرتوهای درمانی تاب نیاورد و صبح جمعه در آمریکا جان به جان آفرین تسلیم کرد و دار فانی را وداع گفت.

اگرچه او را بیشتر با فوتبال می‌شناسیم و حتی نگاه او باعث شد تا خیلی از مردم به فوتبال علاقه‌مند شوند، اما نمی‌توان از تلاش‌هایش برای سینما و نویسندگی او در این عرصه نیز به سادگی عبور کنیم. با وجود این، حمیدرضا صدر نامی بود که با گفته‌هایش و سخن شیوایش همه‌مان خاطرات زیادی داریم و تعبیری که او از فوتبال داشت، هر انسانی را شیفته رفتارش و البته ماهیت این رشته ورزشی می‌کرد.

شاید تا سال‌ها می‌شد همچنان از نوشتار و گفتار صدر بهره ببریم؛ اقای دکتر این پتانسیل را داشت تا هرکسی را به فوتبال علاقه‌مند کند و طوری به تفسیر اتفاقات این رشته پرمخاطب بپردازد که حتی افراد کم‌علاقه به آن هم میخکوب شوند و بتوانند با فوتبال ارتباط بگیرند. بیماری اما امانش نداد، او سعی داشت با مهاجرت به آمریکا روند درمانش را به نتیجه برساند اما در ماه‌های اخیر وضعیتش بغرنج شد و در نهایت در 65سالگی خانواده با پیکر بی‌جانش مواجه شد. حادثه‌ای تلخ که نمی‌شود به سادگی از کنارش عبور کرد.

در پی در گذشت حمیدرضا صدر بسیاری از اهالی فوتبال پیام‌های تسلیتی را صادر کردند و این اتفاق هولناک را بسیار تلخ و دردآور توصیف کردند.

«شهروند» این ضایعه اسفناک و جبران‌ناپذیر را به جامعه ورزش و هنر تسلیت می‌گوید. روحش شاد و یادش گرامی.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.