دستگیری عامل تخریب 100میلیونی شهرداری

عامل اصلی حمله به مأموران یکی از مناطق شهرداری تهران و تخریب خودروهای ارگان دستگیر شد.

اواخر بهمن ماه سال گذشته چند فرد ناشناس با حمله به مأموران اداره پسماند شهری یکی از شهرداری‌های مناطق تهران ضمن ایجاد ضرب‌وشتم و مجروح‌کردن دو نفر از کارکنان این منطقه با ضربات چاقو و سلاح سرد اقدام به تخریب سه دستگاه خودروی دولتی متعلق به شهرداری این منطقه کرده بودند.  متهمان پیش از حضور مأموران از محل وقوع جرم متواری شده بودند.
مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت بلافاصله وارد عمل شدند. با انجام یک طرح‌ریزی جامع و کامل نهایتا پس از چندین ماه کار شبانه‌روزی و تعقیب و مراقبت، مخفیگاه نفر اصلی این پرونده شناسایی شد. متهم که به یکی از روستاهای دورافتاده در یکی از شهرستان‌های شمال‌غربی کشور گریخته بود، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

انگیزه متهم

متهم که در اظهارات اولیه به جرم خود  اعتراف کرد. هدف و انگیزه‌اش را در بازجویی‌ها اختلاف حساب با یکی از مأموران اداره پسماند شهرداری عنوان کرد. او همچنین گفت: «سفارشات کاری خارج از قواره و ضوابط اداری توسط مأموران این شهرداری در سنوات گذشته  ضرر و زیان‌های مالی برایم ایجاد کرد.»
کارشناسان ارزش ریالی خسارت‌های وارده به این شهرداری را بیش از صد میلیون تومان برآورد کرده‌اند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران با اعلام این خبر در پایان گفت: «پلیس همواره حامی شهروندان عزیز خصوصا نیروهای خدماتی و زحمتکش بوده و در این راه با عزمی راسخ مقابل هنجارشکنان و کسانی که قصد سرکشی و برهم‌زدن نظم جامعه را دارند، ایستادگی کرده و با آنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.