کیوسک؛ 17 جولای

مهم‌ترین رویدادهای منتشرشده در روزنامه‌های مهم جهان؛ شنبه 17 جولای 2021

گزارش اصلی نیویورک‌تایمز به فشارهای مضاعف روی رئیس‌جمهوری آمریکا در موضوع مهاجرت و مهاجران به این کشور پرداخته است. این فشارها در حالی اتفاق می‌افتد که هزاران پناهجو از ماه گذشته میلادی در مرز مکزیک و آمریکا مانده‌اند.

نیویورک‌تایمز

گزارش اصلی نیویورک تایمز به فشارهای مضاعف روی رئیس‌جمهوری آمریکا در موضوع مهاجرت و مهاجران به این کشور پرداخته است. این گزارش می‌افزاید بایدن روز جمعه تحت فشار دوباره قرار گرفته تا قوانین سخت‌گیرانه‌ای علیه مهاجران وضع کند. این فشارها در حالی اتفاق می‌افتد که هزاران پناهجو از ماه گذشته میلادی در مرز مکزیک و آمریکا مانده‌اند.

 

تایمز

تایمز گزارش می‌دهد که فرانسه در حال حاضر در رده جدیدی بین لیست کهربایی و قرمز از نظر کرونایی قرار گرفته است. این مقاله می‌افزاید: «برآورد می‌شود 500هزار انگلیسی که آخر این هفته قصد سفر به این کشور را داشتند، تحت تأثیر این رنگ‌بندی قرار خواهند گرفت.»

این در حالی است که معافیت‌های قرنطینه برای مشاغل ضروری در انگلیس ادامه خواهد داشت.

محدودیت‌های جدید برای سفر به فرانسه در حالی است که بیش از 50هزار مورد ابتلا به کرونا از جمعه در انگلیس گزارش شده است.

 

گاردین

گذراندن تعطیلات در فرانسه منتفی شد؟ به گزارش گاردین، ​​وزرای انگلیس در رابطه با مشاوره رسمی مرکز مشترک امنیت زیستی اختلاف‌نظر داشتند؛ این گزارش پیشنهاد می‌کند فرانسه باید به لیست کشورهای ممنوعیت ورود و خروج اضافه شود. در صورت تأیید این گزارش فقط شهروندان و اتباع انگلیس اجازه ورود به این کشور را دارند آن هم در صورتی که با پرداخت هزینه در یک هتل قرنطینه شوند.

این روزنامه می‌افزاید که وزرا «به دلیل پیامدهای قابل توجه دیپلماتیک و سیاسی» علیه این اقدام تصمیم‌گیری می‌کنند.

 

دیلی‌تلگراف

روزنامه دیلی‌تلگراف گزارش می‌دهد به دلیل محدودیت‌های قرنطینه‌ای که تا روز دوشنبه در انگلیس برقرار است، هیچ راهی برای فرار انگلیسی‌هایی که در فرانسه هستند، وجود ندارد.

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.