واردات ادامه‌‌دار واکسن کرونا

هفتمین محموله وارداتی جمعیت هلال‌احمر تحویل وزارت بهداشت شد

رئیس جمعیت هلال‌احمر از ورود هفتمین محموله واکسن کرونا به کشور خبر داد و گفت: «در این مرحله یک میلیون و ۱۳۱ هزار و ۶۰۰ دوز واکسن وارد شد که با ورود این محموله تاکنون 8میلیون و 174هزار و 400 دوز واکسن وارد شده است.»

هفتمین محموله وارداتی واکسن کرونا  تحویل وزارت بهداشت شد. رئیس جمعیت هلال‌احمر درخصوص ادامه روند واردات واکسن توسط هلال‌احمر به کشور گفت: «صبح امروز یکشنبه ۲۷ تیرماه، هفتمین محموله‌ واکسن تهیه شده توسط جمعیت هلال‌احمر در فرودگاه امام خمینی(ره) برای توزیع سریع و سراسری در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت.»

رئیس جمعیت هلال‌احمر افزود: «در این مرحله یک میلیون و ۱۳۱هزار و ۶۰۰ دوز واکسن به کشور وارد شد؛ با ورود این محموله که تاکنون توسط ۹ پرواز به کشور منتقل شده، مجموعا 8میلیون و 174هزار و 400 دوز واکسن وارد کشور شده است. به گزارش «شهروندآنلاین» بیش از این نیز هلال‌احمر  در قالب 6 محموله بیش از ۷میلیون دوز واکسن کرونا وارد کشور کرده است.»

بعد از روند کُند واکسیناسیون علیه کرونا در کشور و عدم تحقق وعده‌های آن، ظاهرا قرار است واکسیناسیون کرونا در کشور با واکسن‌های داخلی و همچنین محموله‌های جدید وارداتی، سرعت گیرد. در روزهای اخیر خبرهای خوبی از واردات واکسن منتشر می‌شود.

روز گذشته رئیس جمعیت هلال‌احمر در دیدار با رئیس‌جمهوری منتخب از آمادگی این جمعیت برای واردات بیش از 30میلیون واکسن خبر داد، جمعیت هلال‌احمر در تلاش است با کمک همکاران سایر دستگاه‌ها و شرکای بین‌المللی در امر تهیه و انتقال واکسن به داخل کشور همچون گذشته فعالیت داشته باشد.

قدردانی رئیس‌جمهوری منتخب از واردات واکسن کرونا توسط هلالس‌احمر

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در این دیدار از زحمات هلال‌‌احمر در عرصه واردات واکسن قدردانی کرد. او همچنین بر  واردات واکسن تا زمان رفع نیاز داخلی بدون توقف تأکید کرد.

لازم به ذکر است ۱۴ فروردین‌ماه سال‌جاری مجوز واردات واکسن کرونا از سوی وزارت بهداشت به هلال‌احمر داده شد و اقدامات اولیه برای واردات این واکسن به کشور انجام گرفت که تاکنون بیش از هفت محموله واکسن را وارد کشور کرده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.