شادی جدایی‌طلبان اسکاتلند از رأی نیاوردن جدایی!

با فناوری جدید صداوسیما

شهرام شهیدی

سنگ اول
صداوسیما در حال آزمایش فناوری جدیدی است که می‌تواند تحولی شگرف در حوزه رسانه ایجاد کند تکنولوژی‎ای شبیه واقعیت مجازی. منتها اسم این دستاورد را باید گذاشت وارونگی مجازی.
در جریان بازی فینال جام‌ملت‌های اروپا، صداوسیما از نسخه اولیه این فناوری رونمایی کرد و هنگامی که تیم ایتالیا گل تساوی را زد، تصویر شادی تماشاچیان انگلیسی و ناراحتی تماشاگران ایتالیایی از تلویزیون پخش شد. زیبا نیست؟ چه معنی دارد آدم از برد خودش شاد شود و از شکست حریفش لبخند بر لب بیاورد؟ صداوسیما در راستای اشاعه برادری و صلح این‌قدر هزینه کرده است. حالا در نسخه‌های به‌‌روزشده آینده حتما شاهد قابلیت‌های بیشتری از این اختراع ملی خواهیم بود.
مثلا وقتی لیبرال دموکرات‌ها در انتخابات ایتالیا پیروز شوند، صداوسیما می‎‌تواند با پخش شادی هواداران احزاب سوسیال دموکرات، جهان بهتری در ذهن شهروند ایرانی ترسیم کند. یا وقتی موافقان جدایی اسکاتلند از بریتانیا، از رأی نیاوردن این موضوع ناراحت هستند، صداوسیما با پخش شادی موافقان جدایی نشان می‌دهد دوران اختلاف‌ها تمام شده و حتی جدایی‌طلبان هم از جدا‎نشدن خوشحال هستند. خیلی زیباست!
سنگ دوم:
کیهان با اشاره به کاهش نرخ زادوولد در سال‌های اخیر پیشنهادهایی برای افزایش زادآوری داده که در آن میان این پیشنهاد هم به چشم می‌خورد: «انواعی از سختگیری اجتماعی برای افراد مجرد.»
برای بررسی این موضوع در شهرونگ جلسه اضطراری تشکیل دادیم و اما نتیجه خرد جمعی ما:
– از ارایه کارت اتوبوس و مترو به مجردها خودداری کنیم. به نحوی که مجبور شوند صبح‌ها دنبال اتوبوس بدوند که قدر بدانند
– از ورودشان به ورزشگاه جلوگیری کنیم. البته با توجه به ممنوعیت حضور زنان در ورزشگاه‎‌هایی که مسابقات مردان در آن برگزار می‌‎شود، عملا ممنوعیت پیشنهادی با این قانون نانوشته در تضاد است.
– از دادن شغل به مجردها خودداری کنیم. فقط مشکلش این است وقتی بهشان شغل ندهیم و بروند خواستگاری یا بیایند خواستگاری‌شان، تا بفهمند طرف شغل ندارد از وصلت‌شان جلوگیری می‌کنند.
پیشنهاد ویژه: اگر دنبال کسب درآمد هستید، بهترین زمان برای راه‌انداختن اپلیکیشن «همسر الکی» است. یعنی برای رفع محدودیت‌های اجتماعی و گرفتارنشدن در مصائب زندگی زناشویی شما را به صورت الکی و غیرواقعی به عقد کسی دربیاورند. خیلی هم کارآفرین است!

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.