کیوسک؛ 18 جولای

مهم‌ترین رویدادهای منتشرشده در روزنامه‌های جهان؛ یکشنبه 18 جولای 2021

به گزارش دیلی‌میل، آزمایش کووید مثبت جاوید، وزیر بهداشت بریتانیا «مورد خاص ابتلای ساختمان شماره 10» است؛ او ساعاتی قبل از بروز علایمش با بوریس جانسون جلسه حضوری طولانی‌مدت داشت.

دیلی‌میل

به گزارش دیلی‌میل، آزمایش مثبت جاوید، وزیر بهداشت بریتانیا «مورد خاص ابتلای ساختمان شماره 10» است. بر اساس این گزارش، وزیر بهداشت که هفته گذشته از مراکز داونینگ استریت بازدید کرده بود، ساعاتی قبل از بروز علایمش هم با بوریس جانسون جلسه حضوری طولانی‌مدت داشت. این روزنامه به نقل از منبعی هشدار داده که نیمی از کابینه انگلیس باید تا پایان هفته در قرنطینه باشند.

 

دیلی‌اکسپرس

تیتر «آزادی مسخره تابستان» عنوان اصلی ساندی اکسپرس است، درحالی که این روزنامه با نگرانی می‌گوید دولت با تغییر رهنمودهای خود «هرج و مرج» ایجاد کرده است.

وزرا متهم شده‌اند که باعث ایجاد «سردرگمی» در استفاده از ماسک شده‌اند.

دیلی‌تلگراف

ساندی تلگراف می‌گوید که کمیته مشترک واکسیناسیون و ایمن‌سازی به وزیران توصیه نکرده که واکسن را برای همه کودکان تزریق کنند. این گزارش می‌افزاید: درعوض، دوزهای واکسن فقط به افراد آسیب‌پذیر 12 تا 15ساله و کسانی که 17سال دارند و در سه‌ماه اول از هجدهمین سال تولد خود هستند، ارایه می‌شود.»

تلگراف خاطرنشان می‌کند که این رویکرد متفاوت از رویکردهای ایالات متحده، اسراییل و فرانسه است؛ جایی که افراد بالای 12سال به‌طور منظم واکسینه می‌شوند.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.