پایان مانورهای مسلحانه راهزنان نقابدار

اعضای یک باند تبهکاری، اسلحه به‌دست و نقاب به ‌چهره از دامداری‌ها سرقت می‌کردند. طعمه هشت عضو این گروه سرقت احشام بودند که از سوی پلیس پایتخت به‌دام افتادند. این راهزنان مسلح در آخرین سرقت‌شان ۴۰۰ گوسفند را به تاراج برده بودند.

یازدهم اردیبهشت امسال گزارش سرقت مسلحانه از دامداری در جاده چرم‌شهر به کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت اعلام شد.
در تحقیقات صورت گرفته شاکی گفت: «ساعت23:30 شب حادثه به همراه یکی از کارگران دامداری‌ام مشغول آبیاری زمین‌های زراعی در همان حوالی بودیم که 6 مرد با چهره‌های پوشیده در حالی‌که اسلحه شکاری به‌دست داشتند، داخل دامداری شده و با تهدید و ایجاد ضرب و جرح دست و پای ما را بستند و ۴۰۰ رأس گوسفند را سرقت کردند.

بعد از سرقت متواری شده و ساعتی بعد با تقلای زیاد من و کارگرانم دست و پایمان را باز کردیم، موضوع را بلافاصله به پلیس و اهالی روستا خبر دادیم و با پیگیری، رد احشام سرقت شده را در ۵ کیلومتری دامداری پیدا کردیم که ۵۰ رأس از احشام بر اثر تشنگی و حمله تلف شده بودند.»

دستگیری اعضای باند

به‌دنبال اعلام این شکایت تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت ادامه یافت و با اقدامات پلیسی شبانه‌روزی، کارآگاهان دریافتند یکی از کارگران قدیمی دامداری به نام «حامد» در این سرقت نقش دارد. درنهایت با تحقیقات پلیسی مخفیگاه حامد شناسایی شد و در یک عملیات ضربتی او و هشت عضو دیگر باند دستگیر شدند.

در بازرسی از مخفیگاه‌های این متهمان علاوه بر کشف هشت رأس گوساله مسروقه، موتورسیکلت سرقتی و دو سلاح شکاری نیز کشف شد.

سرقت‌های سریالی

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اعلام این خبر گفت: «در بازجویی‌های به‌عمل آمده از متهمان، ضمن اعتراف به مشارکت و همدستی در سرقت از دامداری شاکی و آزار و اذیت یکی از کارگران به چندین سرقت احشام در مناطق مختلف شهرستان‌های پیشوا و ورامین نیز اعتراف کردند. در بررسی‌های به‌عمل آمده تمامی اعضای باند دارای سوابق کیفری از جمله سرقت احشام هستند و تحقیقات برای شناسایی سایر جرایم احتمالی اعضای این باند ادامه دارد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.