شهادت سرباز مدافع امنیت در ماهشهر

در جریان اعتراضات ماهشهر شهید ستوان دوم ضرغام‌پرست در حین انجام مأموریت به درجه رفیع شهادت نایل آمد. گفته می‌شود برادر این شهید هم در این مأموریت مجروح شده است.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر  در این رابطه گفت: «اغتشاشگران در شهرک طالقانی یک مأمور نیروی انتظامی بندر ماهشهر را شهید و یک مأمور دیگر را مجروح کردند.»

مأموران در یکی از محلات از بالای پشت‌بام هدف رگبار گلوله قرار گرفتند. در پی این حادثه ددمنشانه یک مأمور یگان امداد این شهرستان به شهادت رسید و یک مأمور دیگر از ناحیه پا مجروح شد. این دو مأمور جان برکف برادر یکدیگر بودند.

خوزستان

تلاش برای شناسایی عاملان این جنایت آغاز شده و به زودی این جنایتکاران دستگیر و به سزای عمل غیرانسانی خود خواهند رسید.

در روزهای گذشته با توجه به بحران و تنش آبی در  خوزستان، مردم با برگزاری تجمعات و اعتراضات مسالمت‌آمیز و بحق نسبت به این مشکلات ابراز گلایه کردند. اما در بین این اعتراضات، اغتشاشگران و عوامل ضد انقلاب جهت به انحراف‌کشیدن و برهم‌زنی اعتراضات مردمی با هدف کشته‌سازی و تخریب اموال عمومی و ایجاد خشونت اقدام به تیراندازی و اعمال غیرانسانی کردند.

تسلیت فرمانده انتظامی خوزستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پیامی شهادت ستوانسوم «ضرغام‌پرست» جمعی فرماندهی انتظامی شهرستان ماهشهر را تسلیت گفت.

در پیام سردار سیدمحمد صالحی آمده است: «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

شهادت افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می‌گردد، افتخار دفاع از امنیت وطن توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند.

خوزستان

از آنجا که فرهنگ ایثار و شهادت همواره تقویت‌کننده عزم استوار نیرو‌های انقلابی و الهام‌بخش هویت ملی ما بوده است، بی‌تردید شهادت افتخارآمیز این شهید والامقام به خادمان مردم انقلابی ایران، در سنگر نظم و امنیت اجتماعی جامعه اسلامی، روحی تازه بخشیده و همرزمان وفادارش را نیز در ادامه راه غرورآفرین او و تحقق اهداف عالی اش مصمم‌تر خواهد ساخت.

اینجانب شهادت فرزند برومند این ملت را به ساحت حضرت، ولیعصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، مردم ولایتمدار استان خوزستان و خانواده این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال مسئلت دارم روح پاک ستوانسوم «ضرغام‌پرست» جمعی یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان ماهشهر را با ارواح طیبه اولیا طاهرین محشور فرموده و همگان را در مسیر پیمودن راه نورانی شهیدان سرافراز، موفق و موید بدارد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.