اعتراض هنرمندان خانه پدری!

تجمع سینماگران در حمایت از خوزستان

شهروند آنلاین: خبرگزاری ایلنا در گزارشی تصویری از تجمع هنرمندان سینمای ایران در اعتراض به آنچه این روزها در خوزستان می‌گذرد، نوشته است.

بر اساس این گزارش، هنرمندان و سینماگرانی چون مسعود کیمیایی، کیانوش عیاری و نوید محمدزاده که در کارنامه‌شان آثار انتقادی- اجتماعی پرشماری دیده می‌شود، در این تجمع در حمایت از مردم خوزستان و مشکل بی‌آبی این استان در پارک هنرمندان گرد هم آمدند.

به گزارش ایلنا، در این تجمع مسالمت‌آمیز که ظهر آخرین روز تیرماه در پارک هنرمندان تهران در حمایت از مردم جنوب کشور که با مشکل بی‌آبی مواجه هستند، برگزار شد؛ هنرمندان و سینماگرانی مانند مسعود کیمیایی، کیانوش عیاری، نوید محمدزاده، فرشته حسینی، محسن امیریوسفی، مجید صالحی، آزاده صمدی، پگاه آهنگرانی، محمد بحرانی، کاوه سجادی حسینی، روزبه سجادی حسینی، علی مردانه، سیامک مردانه، احسان عبدی‌پور و ده‌ها نفر دیگر از هنرمندان سینما حضور داشتند. گفتنی است که تجمع هنرمندان سینما با حمایت نیروی انتظامی برگزار شد.

این تجمع در شرایطی برگزار شد که در روزهای اخیر هنرمندان در فضای مجازی نیز حمایت پررنگی از مردم خوزستان و اعتراض به اوضاع نابسامان این مردم- و معضل بی‌آبی این استان نشان داده‌اند. همچنین در این روزها شاهد کمپین‌ها و کارزارهای مختلفی در حمایت از خوزستان، از جمله ارسال آب معدنی و آشامیدنی به این استان بوده‌ایم- که به‌رغم اینکه بعضا با واکنش‌های تندی مواجه شده، اما به هرحال هنرمندان نقش مهمی در آن ایفا کرده‌اند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.