کیوسک؛ 23 جولای

مهم‌ترین رویدادهای منتشرشده در روزنامه‌های جهام، جمعه 23 جولای 2021

تحقیقات انجام‌شده توسط دانشگاه آکسفورد نشان داده مدارسی که روزانه دانش‌آموزان را به جای قرنطینه در خانه آزمایش می کنند، 4درصد موارد کمتری از ابتلا را تجربه کرده‌اند، در حالی که 98.4درصد از کودکانی که به مدت 10 روز به آنها گفته شده در خانه بمانند، هرگز به کووید مبتلا نمی‌شوند.

دیلی‌اکسپرس

دیلی‌اکسپرس در گزارش اصلی خود نوشته است که برنامه‌های آزمایش روزانه که به اصطلاح «بحران خاص» خوانده می‌شود، مدیریت پاندمی در انگلیس را به «بن‌بست» می‌کشاند.

این روزنامه ادعا می‌کند که پس از هشدار سیستم بهداشت و درمان این کشور، بیش از یک‌میلیون کارمند در قرنطینه‌ای دورکار هستند.

دیلی‌تلگراف

روزنامه دیلی‌تلگراف با مطالعه‌ای نتیجه‌گیری می‌کند که آزمایش روزانه دانش‌آموزان در معرض کووید به همان اندازه موثر است که ماندن همه آنها در خانه. تحقیقات انجام‌شده توسط دانشگاه آکسفورد نشان داده مدارسی که روزانه دانش‌آموزان را به جای قرنطینه در خانه آزمایش می‌کنند، 4درصد موارد کمتری از ابتلا را تجربه کرده‌اند، درحالی که 98.4درصد از کودکانی که به مدت 10 روز به آنها گفته شد ه در خانه بمانند، هرگز به کووید مبتلا نمی‌شوند.

گاردین

گاردین در گزارشی درباره افزایش 3درصدی حقوق کارکنان سیستم بهداشت، بر اینکه هیأت‌وزیران، کارکنان خدمات بهداشتی را مجبور به تأمین بخشی از هزینه می‌کنند، تمرکز کرده است. این مقاله این اقدام را «بی‌سابقه» توصیف کرده و گفته است که مدیران سیستم بهداشت می‌ترسند که این امر منجر به کاهش در مراقبت از بیمار شود.

فایننشال تایمز

فایننشال تایمز رسوایی گرینسیل را روایت می‌کند و گزارش می‌دهد که یک بررسی رسمی نشان داده که این سرمایه‌دار بی‌آبرو از یک رابطه «فوق‌العاده ممتاز» با دولت برخوردار است؛ با این حال علیرغم ایده‌هایش در مورد زنجیره تأمین مالی، هیچ منافع آشکاری برای دولت ندارد.

این مقاله می‌افزاید: این تحقیق همچنین نشان داد كه چگونه لكس گرینسیل به‌عنوان مشاور دولتی معرفی شده و این‌طور انتصابات اغلب «مبهم و نامشخص» بوده‌اند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.